  • 1. Data: 2009-06-29 17:45:46
    Temat: 1680 x 1050 x 32
    Od: "Marek HAGA" <m...@o...dupa.pl>

    Czy współczesne karty graficzne pracują bez problemu
    z rozdzielczością 1680 x 1050? W starszych kartach
    najczęściej nie ma możliwości ustawienia takiej rozdzielczości.
    Potrzebna mi prosta karta do 2D pracująca z taką rozdzielczością
    bez żadnego kombinowania. W tej chwili mam starego G550 i
    musiałem się nieźle napocić żeby go zmusić do takich ustawień.
    Ponadto niezbyt mu się podoba 32 bitowy kolor.

    Co radzicie kupić? Oczywiście żadnych wiatraków, lodówek
    i innych wypasów mi nie trzeba.

    MS

  • 2. Data: 2009-06-29 18:03:12
    Temat: Re: 1680 x 1050 x 32
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    > Co radzicie kupić? Oczywiście żadnych wiatraków, lodówek
    > i innych wypasów mi nie trzeba.

    AGP czy PCI-E ?

  • 3. Data: 2009-06-29 18:42:58
    Od: "Marek HAGA" <m...@o...dupa.pl>

    "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> wrote in message

    > AGP czy PCI-E ?

    No niestety AGP

  • 4. Data: 2009-06-29 19:26:53
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    Marek HAGA pisze:

    > "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> wrote in
    > message news:h2avom$oh$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > No niestety AGP

    Pierwsza aukcja z brzegu:
    http://allegro.pl/item663713140_bezszelestna_karta_g
    raficzna_geforce_wyprzedaz.html

  • 5. Data: 2009-06-29 19:29:29
    Od: "Mirosław Szejduk" <s...@o...pl>

    > Pierwsza aukcja z brzegu:
    > http://allegro.pl/item663713140_bezszelestna_karta_g
    raficzna_geforce_wyprzedaz.html

    Te karty sie przegrzewaja szczegolnie w upaly , trzeba zalozyc wentylator i na
    7V puscic, bedzie nieslyszalna i chlodzona.

  • 6. Data: 2009-06-29 19:41:37
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    Mirosław Szejduk pisze:
    raficzna_geforce_wyprzedaz.html

    > Te karty sie przegrzewaja szczegolnie w upaly , trzeba zalozyc wentylator i na
    > 7V puscic, bedzie nieslyszalna i chlodzona.

    Hmmm, mialem FX5200 i nie mialem z nim zadnego problemu.

  • 7. Data: 2009-06-29 19:53:44
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    > Pierwsza aukcja z brzegu:

    jak brac to juz cos z dvi, moze sie przyda a roznice w cenie zadne,
    wentylator tez nie zaszkodzi, mozna odlaczyc ale podczas upalow moze
    byc potrzebny ;)

  • 8. Data: 2009-06-29 20:10:06
    Od: reles <k...@n...pl>

    Marek HAGA pisze:

> [...]

    Radeon 9550 Gigabyte - pasywne chłodzenie; Dsub, DVI, TV; ~50 PLN

  • 9. Data: 2009-06-29 23:07:29
    Od: "Marek HAGA" <m...@o...dupa.pl>

    "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> wrote in message

    > Pierwsza aukcja z brzegu:
    > http://allegro.pl/item663713140_bezszelestna_karta_g
    raficzna_geforce_wyprzedaz.html

    Wiem, że pierwsza za brzegu nadaje się do 2D, kłopot w tym, że
    np. mój Matrox G550 nie chce wyświetlać wideo na pełnym ekranie
    w rozdzielczości 1680x1050. Na innych rozdziałkach działa. Skąd mam
    wiedzieć, że ten GeForce też nie ma takich kaprysów?

    MS

  • 10. Data: 2009-06-30 01:26:48
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Marek HAGA" <m...@o...dupa.pl> wrote in message
> [...]
    > w rozdzielczości 1680x1050. Na innych rozdziałkach działa. Skąd mam
    > wiedzieć, że ten GeForce też nie ma takich kaprysów?

    bo to imho kwestia sterownikow, zobacz moze co da sie zrobic powerstripem