  • 1. Data: 2016-06-05 15:29:01
    Temat: 17latek na torze
    Od: isleep4you <isleep4you@_NOSPAM_wp.pl>

    Siema i witam wszystkich , mam take to o to pytanie , ponieważ posiadam 17
    lat pracuję oraz myślę nad zakupem jakiejś maszyny na tor (chce zacząć od
    250cc może) oraz pytanie jest następujące czy aby jezdzić na torach
    wyścigowych potrzebuję jakiekolwiek prawko , np mam te 18 lat oraz kupuje
    R1 , chce wjechać na tor . Mogę ? Tylko pytanko koledzy ^^