  • 1. Data: 2016-06-05 00:49:49
    Temat: YamahaAerox Valentino Rossi by Fillian
    Od: KubaLoveYamahaAeroxVR <kurawasa@_NOSPAM_gmail.com>

    Zapraszam na projekt Yamaha Aerox Valentino Rossi By Fillian :) Wszystkigo
    dowiecie się na stronię facebook'a :D zapraszam!
    https://www.facebook.com/Yamaha-Aerox-Valentino-Ross
    i-By-Fillian-259241837772490/

  • 2. Data: 2016-06-05 05:05:40
    Temat: Re: YamahaAerox Valentino Rossi by Fillian
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2016-06-05 o 00:49, KubaLoveYamahaAeroxVR pisze:
    > Zapraszam na projekt Yamaha Aerox Valentino Rossi By Fillian :)

    Rozumiem, że zapraszasz do obejrzenia projektu, tak?
    Napisz jeszcze, kto jest projektantem i co takiego zaprojektował.

    > Wszystkigo dowiecie się na stronię facebook'a :D zapraszam!

    Wielu ludzi nie używa facebooka, więc lepiej zrobisz dając po prostu
    link do dokumentacji.
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 3. Data: 2016-06-05 07:04:59
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 5 czerwca 2016 05:05:43 UTC+2 użytkownik Akarm napisał:
    > Akarm
    > http://www.bykomstop.avx.pl
    > Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelkiej maści

    logicznie ujmując to nazywanie kogokolwiek bydłem jest chamstwem

    ale co do niemania fejsbuka to zgoda -tez nie mam :)

    b.

  • 4. Data: 2016-06-05 14:24:02
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2016-06-05 o 07:04, Budyń pisze:
    > logicznie ujmując to nazywanie kogokolwiek bydłem jest chamstwem

    Bardzo możliwe, ale to raczej nie miejsce do snucia takich dywagacji.
    Chyba że wziąłeś sobie do serca moja stopkę... No, ale do stopki nikt
    normalny się nie przyczepia, a ona przecież i tak nie jest skierowana do
    kogokolwiek, czyli tym bardziej nie znajduję sensu tej uwagi.