  • 1. Data: 2023-05-30 16:51:11
    Temat: 2.4GHz
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Czy te wszyskie myszki i klawiatury radiowe, to jakis jeden standard,
    czy wiele? Pomijam te BT, mam na mysli takie z własnym odbiornikiem.

    Jak to w ogole działa - myszka i odbiornik (takze nadajnik?) sa
    sparowane fabrycznie, czy odbiornik łapie najmocniejsze urządzenie?

    krótkie guglanie sugeruje, ze
    -niektóre mają możliwośc parowania,
    -stare microsoftu chyba nie miały - tylko fabrycznie.
    nowe poszły w BT?

    -Logitech ma jakis uniwersalny odbiornik ... ale to chyba do
    niektórych swoich urządzen ...

    J.

  • 2. Data: 2023-05-30 21:45:09
    Temat: Re: 2.4GHz
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 30 maj 2023 o 16:51, J.F pisze:

    > Czy te wszyskie myszki i klawiatury radiowe, to jakis jeden standard,

    > Jak to w ogole działa - myszka i odbiornik (takze nadajnik?) sa
    > sparowane fabrycznie, czy odbiornik łapie najmocniejsze urządzenie?

    ZTCP na podstawie mych czterech tanich (po kilka pln za myszkę)
    myszek -- każdy z każdą, ;) ale jeszcze raz sprawdzę za jakiś
    czas... Kiedyś opisałem, ale już nie pamiętam dokładnie.

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` .,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'

  • 3. Data: 2023-05-30 21:49:57
    Od: "Rutkowski, Jacek" <j...@w...pl>

    W dniu 30.05.2023 o 16:51, J.F pisze:

    > -Logitech ma jakis uniwersalny odbiornik ... ale to chyba do
    > niektórych swoich urządzen ...

    Tak, tylko tych z logo unifing. Pozostałe Logitech nie da się
    sparować z odbiornikiem, są fabrycznie przypisane...
    --
    pzdr, j.r.

  • 4. Data: 2023-05-30 21:55:25
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Tue, 30 May 2023 16:51:11 +0200, użytkownik J.F napisał:

    > Jak to w ogole działa - myszka i odbiornik (takze nadajnik?) sa
    > sparowane fabrycznie, czy odbiornik łapie najmocniejsze urządzenie?

    Logitech miał dwa rodzaje dongli, jeden starszy, długi na 2 cm i drugi
    długi na ok. 0,5 cm. Ten pierwszy już nie produkowany, ten drugi pozwala
    skojarzyć ze sobą co najmniej 2 urządzenia. Sam mam na jednym klawiaturę i
    mysz. Do parowania pod linuksem jest specjalny programik graficzny.

    --
    Jacek

  • 5. Data: 2023-05-30 22:43:39
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1fxrsls2d6noj$.150349jqskjmx$.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > Jak to w ogole działa - myszka i odbiornik (takze nadajnik?) sa
    > sparowane fabrycznie, czy odbiornik łapie najmocniejsze urządzenie?

    ależ wodzu!

    > -Logitech ma jakis uniwersalny odbiornik ... ale to chyba do
    > niektórych swoich urządzen ...

    Logitek i też Dell.

    Strzegę tych programów jak oka w głowie.
    Mam kilka kopii gdyby zniknęły z www.

    --
    Piter

  • 6. Data: 2023-05-30 23:25:41
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 30.05.2023 o 21:55, Jacek pisze:

> [...]
    > skojarzyć ze sobą co najmniej 2 urządzenia. Sam mam na jednym klawiaturę i
    > mysz. Do parowania pod linuksem jest specjalny programik graficzny.

    A propos Logitecha. Swego czasu szukałem klawiatury z touchpadem z
    możliwością sparowania z wieloma urządzeniami i przełączania się między
    tymi urządzeniami. I właśnie jakaś Logitech z tymi nowymi donglami
    mogłaby to oferować, ale jakoś w końcu temat odpuściłem chyba ze względu
    na absurdalnie wysoką cenę.

  • 7. Data: 2023-05-31 07:24:37
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 30.05.2023 o 21:49, Rutkowski, Jacek pisze:
    > Tak, tylko tych z logo unifing. Pozostałe Logitech nie da się
    > sparować z odbiornikiem, są fabrycznie przypisane...

    nie do końca prawda - za pomocą setpointa da się przypisać odbiorniki (ale zwykle
    tylko w
    obrębie danego modelu)

  • 8. Data: 2023-05-31 15:11:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 30 May 2023 21:43:39 +0100, PiteR wrote:
    > in <news:1fxrsls2d6noj$.150349jqskjmx$.dlg@40tude.net>

    > ależ wodzu!

    Parowanie fabryczne - wredne na produkcji.
    Lepiej by było automatycznie.

    Szczególnie, ze niektóre urządzenia maja parowanie przez klienta - na
    przycisk.

    J.

  • 9. Data: 2023-05-31 15:11:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 31 May 2023 07:24:37 +0200, m4rkiz wrote:

    > nie do końca prawda - za pomocą setpointa da się przypisać odbiorniki (ale zwykle
    tylko w
    > obrębie danego modelu)

    A co to za setpoint?

    J.

  • 10. Data: 2023-06-01 11:16:14
    Od: spider <s...@w...pl>

    On 31.05.2023 15:11, J.F wrote:

    > A co to za setpoint?

    Do starszych (nie unifying) wersji bezprzewodowych urządzeń logitech
    jest to narzędzie do parowania odbiornika:

    https://download01.logi.com/web/ftp/pub/techsupport/
    mouse/ConnectUtility_2.30.9_Logitech.exe

    --
    spider