  • 1. Data: 2009-01-13 13:46:42
    Temat: 2,5 godz. lokalne za 42,70 miesięcznie w TELE2 ?
    Od: M <m...@o...pl>

    Dzwonili dziś do mojego taty z taką propozycją dla stałych abonentów.
    Trzeba podpisać umowę na 2 lata. Czy jest tu jakiś kruczek? Mamy obecnie
    w abonamencie 42,70 brutto 1 h połączeń na stacjonarki.

  • 2. Data: 2009-01-13 14:10:38
    Temat: Re: 2,5 godz. lokalne za 42,70 miesięcznie w TE LE2 ?
    Od: futszaK <f...@g...com>

    M wrote:

    > Dzwonili dziś do mojego taty z taką propozycją dla stałych abonentów.
    > Trzeba podpisać umowę na 2 lata. Czy jest tu jakiś kruczek? Mamy obecnie
    > w abonamencie 42,70 brutto 1 h połączeń na stacjonarki.

    wole VoIPa gdzie godzina rozmów na stacjonarki kosztuje 5.40zł bez
    umów...

  • 3. Data: 2009-01-13 14:58:38
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "M" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Dzwonili dziś do mojego taty z taką propozycją dla stałych abonentów.
    > Trzeba podpisać umowę na 2 lata. Czy jest tu jakiś kruczek? Mamy obecnie w
    > abonamencie 42,70 brutto 1 h połączeń na stacjonarki.

    TRZEBA PODPISAĆ UMOWĘ NA DWA LATA. To jest ten kruczek. Za rok okaże się,
    że inni za te pieniądze dają kilka godzin więcej.

    wiatrak

  • 4. Data: 2009-01-13 15:04:37
    Od: M <m...@o...pl>

    Użytkownik futszaK napisał:

    > wole VoIPa gdzie godzina rozmów na stacjonarki kosztuje 5.40zł bez
    > umów...

    To ja wolę Simplusa 5gr/min na stacjonarny (2,50zł za 1 numer na
    miesiąc). Chyba jednak zostaniemy przy tym abonamencie 42,70zł bez
    zmiany warunków na umowę 2-letnią. Rodziców nie ma od maja do
    października w domu gdzie jest te. stacjoanrny więc opłacać się im
    będzie rozwiązanie terminowe umowy na kilka miesięcy...

  • 5. Data: 2009-01-14 07:18:23
    Od: futszaK <f...@g...com>

    M wrote:

> [...]
    > października w domu gdzie jest te. stacjoanrny więc opłacać się im
    > będzie rozwiązanie terminowe umowy na kilka miesięcy...

    to już kwestia profilu wykorzystania telefonu, u mnie SimPlus wyjechał
    na rzecz play bo drażniły mnie te debilne ograniczenia typu "na wybrany
    numer","tylko wewnatrz sieci plus","tylko jeden pakiet","na aktywacje
    kolejnego pakietu zgodnie z regulaminem trzeba czekać 24h" i tak dalej
    ja dzwonie często, do róznych sieci, o różnych porach,bardzo dużo ludzi
    do mnie dzwoni