  • 1. Data: 2009-01-13 16:03:01
    Temat: ksiazka TP + dane
    Od: Ryszard Ochódzki <ryszard@ochódzki.pl>

    Witam,

    W ostatnim wydaniu ksiazki telefonicznej na CD pojawily sie moje dane.
    Z tego co pamietam okolo czerwca ubieglego roku trzeba bylo wyrazic na to
    zgode.
    Oczywiscie ja nic nie podpisywalem a dena sie znajduja.
    Korzystajac z www zglosilem sprawe.
    Dzisiaj zadzwonila do mnie pani informujac mnie ze bezpodstawnie/bezprawnie
    "wypuscili" moje dane do DITEL-a.
    W ramach rekompensaty pani zaproponowowala:
    - ewenetlana zmiene numeru oraz zastrzezenie danych na 118913
    - wstepnie darmowe 2 (slownie dwa) abonamenty, a po spojrzeniu ze mam plan
    socjalny wydluzyla okres do 6 darmowych abonanmentow. Koszt jednego abo +
    prezentacja = 31,72 (bo taki posiadam)
    Jednym slowem moje dane wyliczyli na ... 190,32 zl.
    Kiedys jakas kobieta spotkala sie w sadzie z TP w tej samej sprawie i
    wygrala.
    Pamietacie moze jak to wygladalo ? Moze jakis link ?
    Macie moze jakies sugestie co z tym fantem zrobic ?

    Pozdrawiam
    R.

  • 2. Data: 2009-01-14 13:13:35
    Temat: Re: ksiazka TP + dane
    Od: "Majka04" <m...@w...pl>

    Wpisalam do wyszukiwarki "bezprawne zamieszczenie danych w ksiazce
    telefonicznej" i znalazlam m.innymi taki artykul
    http://www.telepolis.pl/news.php?id=13486
    Pozdrawiam
    Maria

    Uzytkownik "Ryszard Ochódzki" <ryszard@ochódzki.pl> napisal w wiadomosci

  • 3. Data: 2009-01-19 00:37:07
    Od: Sarpedon <k...@g...com>

    On 13 Sty, 17:03, Ryszard OchĂłdzki <ryszard@ochódzki.pl> wrote:
    > W ostatnim wydaniu ksiazki telefonicznej na CD pojawily sie moje dane.
    > Z tego co pamietam okolo czerwca ubieglego roku trzeba bylo wyrazic na to
    > zgode.

    zgadza sie!

> [...]
    > prezentacja = 31,72 (bo taki posiadam)
    > Jednym slowem moje dane wyliczyli na ... 190,32 zl.

    190 zl to zawsze mniej niz 50 000 zl

    > Kiedys jakas kobieta spotkala sie w sadzie z TP w tej samej sprawie i
    > wygrala.

    ja bym zazadal od tpsa dozywotniego bezplatnego abonamentu. jesli nie,
    to do UKE! zobaczymy jak wtedy beda cwierkac :)

    > Pamietacie moze jak to wygladalo ? Moze jakis link ?
    > Macie moze jakies sugestie co z tym fantem zrobic ?

    link podal kolega wyzej (nizej). cholera, az sam chcialbym, zeby mnie
    przez przypadek umiescili :)