  • 1. Data: 2015-06-11 11:57:53
    Temat: 2g czy 3g
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    Czy jeśli się praktycznie korzysta z internetu tylko po wifi, warto
    przełączyć telefon na 2g? Wiadomo, że wydłuży czas pracy i czuwania.
    Jakieś wady?

  • 2. Data: 2015-06-11 12:12:37
    Temat: Re: 2g czy 3g
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Skylla
    naskrobał(a):

    > Jakieś wady?

    Brak wad takiego rozwiązania.
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz wolnym krokiem zbliżył się do lokalu kontaktowego. Zapukał

  • 3. Data: 2015-06-11 12:18:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-06-11 o 12:12, ...:::WISKOLER:::... pisze:
    > Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Skylla
    > naskrobał(a):

    > Brak wad takiego rozwiązania.

    Brak Hd Voice.
    Brak zasięgu tam gdzie jest tylko 3g.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2015-06-11 12:34:53
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Liwiusz
    naskrobał(a):

    > Brak Hd Voice.

    Z tego co wiem aby użyć HD Voice to oba aparaty muszą taka funkcje
    posiadać. Mnie osobiście (prócz testu) takie coś nie jest potrzebne, tak
    samo jak połączenie video.
    Swego czasu dość mocno reklamowane w Erze, specjalnie z moim różowympaskiem
    włączyliśmy to by sprawdzić jak to działa i wiecej nie używaliśmy :)
    --
    ...::: WISKOLER :::...
    - Stirlitz, jakiego koloru mam majtki? - spytał Müller.

  • 5. Data: 2015-06-11 12:48:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-06-11 o 12:34, ...:::WISKOLER:::... pisze:
> [...]
    >
    > Z tego co wiem aby użyć HD Voice to oba aparaty muszą taka funkcje
    > posiadać. Mnie osobiście (prócz testu) takie coś nie jest potrzebne, tak

    Jeśli nie masz z kim rozmawiać w HD, to oczywistym jest, że tego nie
    potrzebujesz. Ja akurat mam współrozmówców w HD i różnica jest bardzo
    zauważalna na plus.

    > Swego czasu dość mocno reklamowane w Erze, specjalnie z moim różowympaskiem
    > włączyliśmy to by sprawdzić jak to działa i wiecej nie używaliśmy :)

    Głośniej, bez szumów, wyraźniej; i to zauważalne nawet dla laika, bez
    zwracania mu na to uwagi ("ale cię wyraźnie słychać!"); może mieliście
    kiepskie telefony, albo coś sieć szwankowała? W playu działa.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2015-06-11 14:10:10
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

> [...]

    > zwracania mu na to uwagi ("ale cię wyraźnie słychać!"); może mieliście
    > kiepskie telefony, albo coś sieć szwankowała? W playu działa.

    :)
    Jak chcę porozmawiać z moim różowympaskiem to po prostu z nią rozmawiam i
    mam wtedy HD i FULL 3D w technikolorze.
    Tak więc mnie to nie potrzebne.
    Natomiast jeśli ktoś używa, jego wola. Wątkotwórca pytał o wady
    przełączenia na 2G i ja takich wad nie widzę. A jeśli gdzies trafi że nie
    będzie zasięgu 2G tylko sam 3G to przeciez zawsze może prze4stawić na ten
    zakres.
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz wszedł do gabinetu i ujrzał Mullera leżącego na podłodze i nie

  • 7. Data: 2015-06-11 14:24:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-06-11 o 14:10, ...:::WISKOLER:::... pisze:
> [...]
    > będzie zasięgu 2G tylko sam 3G to przeciez zawsze może prze4stawić na ten

    No tak, brak samochodu to też nie wada, w końcu można pójść na piechotę
    lub taksówką ;)

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2015-06-11 15:37:24
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 11 Jun 2015 12:12:37 +0200, " ...:::WISKOLER:::..."
    <j...@b...rh> wrote:
    > Brak wad takiego rozwiązania.

    Upierdliwość przełączania z powrotem gdy się jest poza zasięgiem wifi?

    --
    Marek

  • 9. Data: 2015-06-11 15:43:31
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 11 Jun 2015 12:48:53 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Jeśli nie masz z kim rozmawiać w HD, to oczywistym jest, że tego nie
    > potrzebujesz. Ja akurat mam współrozmówców w HD i różnica jest
    bardzo
    > zauważalna na plus.

    Jakość jest taka jak w skype czy lepsza?

    --
    Marek

  • 10. Data: 2015-06-11 16:44:45
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-06-11 o 11:57, Skylla pisze:
    > Czy jeśli się praktycznie korzysta z internetu tylko po wifi, warto
    > przełączyć telefon na 2g? Wiadomo, że wydłuży czas pracy i czuwania.
    > Jakieś wady?
    Ja korzystam z internetu w sensie komunikacji programów typu Yanosik,
    Automapa, synchronizacja i jeszcze parę, nawet podgląd kamer i wszystko
    na 2g. Znacznie dłużej trzyma bateria i znacznie lepszy poziom sygnału.
    Nie korzystam z Youtube czy przegladania stron www, poczta też działa
    bezproblemowo (Aqua Mail IMAP) czy czytnik news. Bardzo rzadko, kiedy
    jednak mam potrzebę skorzystania ze stron www, wtedy przełączam na 3g
    lub do aplikacji typu: Allegro, Olx, Otomoto, czy operatora GSM/banku.

    Generalnie tam, gdzie nie ładuje się jakieś strumieniowanie czy stado
    grafiki 3g nie jest aż tak bardzo potrzebne.

    --
    LordBluzg(R)
    Get out of the road if you want to grow old.