  • 1. Data: 2015-06-11 12:02:02
    Temat: Stary telefon do internetu i działa!!!
    Od: s...@g...com

    Mam w play 250 MB "za darmo"
    Postanowiłem skorzystać i uruchomiłem swoją
    starą nokie X2-00 z baterią z przed 3 lat.
    I szok działa dłużej niż roczny blackbery żony a na pewno 5+ godziny.
    Wykorzystuje ją do trybu tekstowe i jest OK
    chociaż niektóre blogi na blogspot chodzą naprawdę ciężko.

    Specyfikacja :
    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/nokia/x2/Nokia-X2.html

    czyli edge i gprs klady 32 (cokolwiek to znaczy).

    moje pytanie

    Nie mogę zainstalować klienta poczty nokia mail.
    Dlaczego?

    Jak będę kupował kolejny telefon co powinien mieć
    żeby CIUT lepiej chodził a nie stracił cudownej cechy
    mojej obecnej Noki czyli DŁUGOTRWAŁEGO działania.

  • 2. Data: 2015-06-11 15:35:48
    Temat: Re: Stary telefon do internetu i działa!!!
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 11 Jun 2015 03:02:02 -0700 (PDT), s...@g...com wrote:
    > Mam w play 250 MB "za darmo"
    > Postanowiłem skorzystać i uruchomiłem swoją
    > starą nokie X2-00 z baterią z przed 3 lat.

    Co to za wyczyn, ja na codzień korzystam z 10 letniego PC do
    internetu, też działa.

    --
    Marek

  • 3. Data: 2015-06-11 15:46:55
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2015-06-11 o 12:02, s...@g...com pisze:

    > Nie mogę zainstalować klienta poczty nokia mail.
    > Dlaczego?

    To i ja się podepnę. Nokia już całkiem olała Symbiana i MeeGo i zamknęła
    sklep?
    ZTCP wsparcie miało wygasnąć w 2016.

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 4. Data: 2015-06-11 20:09:40
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    ALEX Alpha MR <k...@s...us> w wiadomości
    news:5579914f$0$8385$65785112@news.neostrada.pl napisał(a):
    > To i ja się podepnę. Nokia już całkiem olała Symbiana i MeeGo i
    > zamknęła sklep?
    > ZTCP wsparcie miało wygasnąć w 2016.
    Sklep dalej prowadzi Opera.
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 5. Data: 2015-06-11 20:10:42
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Marek" napisał:

    > Co to za wyczyn, ja na codzień korzystam z 10 letniego PC do internetu,
    > też działa.

    Na baterii? ;->

    JoteR

  • 6. Data: 2015-06-11 20:34:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-06-11 o 12:02, s...@g...com pisze:

    > z baterią z przed 3 lat.

    No szacun, kawał czasu, po błędach ortograficznych widzę, że to jeszcze
    przed gimnazjum było, co? ;)

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2015-06-11 20:53:53
    Od: s...@g...com

    > No szacun, kawał czasu, po błędach ortograficznych widzę, że to jeszcze
    > przed gimnazjum było, co? ;
    > Liwiusz

    Oj chciałbym chciałbym ;)

  • 8. Data: 2015-06-12 03:59:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <s...@g...com> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    > żeby CIUT lepiej chodził a nie stracił cudownej cechy
    > mojej obecnej Noki czyli DŁUGOTRWAŁEGO działania.

    Mój 5-letni iPhone4 działa sporo dłużej niż 5 godzin :-)
    Używam go jako główny telefon codziennie i nie mam
    problemów z instalacją żadnych klientów mail: poczta działa.
    Po co taki hardcore robić z EDGE jak możesz mieć 3G? :-)

  • 9. Data: 2015-06-12 16:30:31
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2015-06-11 o 20:09, Mark pisze:

    > Sklep dalej prowadzi Opera.

    Sklep MeeGo także? Nie chce się otworzyć :-(

  • 10. Data: 2015-06-12 20:31:17
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    news:557aed08$0$8381$65785112@news.neostrada.pl napisał(a):
    > Sklep MeeGo także? Nie chce się otworzyć :-(
    Co do MeeGo to nie wiem. Mam Nokię N8 czyli Symbiana.
    Może nie zaktualizowałeś aplikacji sklepu.
    --
    Mark
    k...@p...pl