  • 1. Data: 2010-11-27 10:17:49
    Temat: 30zl za 10zl w play - pytanie
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Sprawdzilem juz empirycznie, ze pakiet mozna spokojnie bez kombinacji
    aktywowac co 30dni. Zaciekawil mnie jednak wpis na telepolis o zmianie
    taryfy.

    "i potem zmiana taryfy i kolejny pakiet (30zl za 10zl - dop. ja), potem
    znow to samo i tak w kółko, w sumie za 100zł można mieć 1030 minut + z
    programu doładowań 2x30min i 20zł i +10zł gdy doładujesz ze strony play
    czyli w sumie za 100 przy "odrobinie" zabawy można mieć 1167 minut do
    wszystkich sieci+ 30min do play (czyli prawie 1200:) czyli minuta
    wychodzi po 8,3gr! za to w orange przy podobnych "zabawach" można zejść
    do 6gr a nawet taniej więć tt z tą lichą namiastką promocji i s+ z
    marnym 20% gratis na święta wypadają co najmniej mizernie."

    Czy po zmianie taryfy srodki z pakietu zlotowek rzeczywiscie nie
    przepadaja, tylko sie przedluzaja? Jesli tak, to o ile? Teraz mam taryfe
    darmowe rozmowy i smsy w Play.

  • 2. Data: 2010-11-27 11:48:01
    Temat: Re: 30zl za 10zl w play - pytanie
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

    > Czy po zmianie taryfy srodki z pakietu zlotowek rzeczywiscie nie
    > przepadaja, tylko sie przedluzaja? Jesli tak, to o ile? Teraz mam taryfe
    > darmowe rozmowy i smsy w Play.

    W regulaminie jest wyrznie powiedziane, ze bonusy zlotowkowe zostaja

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2010-11-27 12:18:23
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-11-27 12:48, SDD pisze:

    > W regulaminie jest wyrznie powiedziane, ze bonusy zlotowkowe zostaja

    Wlasnie znalazlem. Gosc sie troche zagmatwal chyba w tym co pisal.
    Przynajmniej ja to tak rozumiem. Po zmianie profilu zlotkowki nie
    przepadaja, wiec mozna znow zrobic 30zl za 10zl, ale przepada np.
    program doladowan, wiec najpierw po doladowaniu musialby wykorzystac te
    bonusy z programu doladowan a dopiero pozniej bawic sie w nabijanie
    zlotowek przez zmiane profili.

  • 4. Data: 2010-11-27 20:09:29
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Sat, 27 Nov 2010 13:18:23 +0100, neoniusz <n...@j...org>
    wrote:

> [...]
    >program doladowan, wiec najpierw po doladowaniu musialby wykorzystac te
    >bonusy z programu doladowan a dopiero pozniej bawic sie w nabijanie

    tak właśnie jest. zostaje konto promocyjne , a przepadają wszystkie
    dodatkowe usługi czyli program doładowań , zbieraj minuty itd. więc te
    kombnacje są mało opłacalne. Nawet jeśli będziesz chciał je aktywować
    to kasa pójdzie z konta głównego nie promocyjnego.