  • 1. Data: 2010-11-27 11:50:40
    Temat: Orange dla firm - GENIALNA usluga
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    http://www.orange.pl/portal/map/map/corpo_discover?a
    rticleId=5643908

    Aktywuj nową usługę Rozmowy Obrotne dla Firm w dowolnym planie taryfowym
    dla firm. Wybierz do 5 osób w Orange, z którymi będziesz rozmawiać za 0
    zł za minutę i które również będą dzwonić do Ciebie za 0 zł za minutę.
    Może to być np. Twój klient, współpracownik czy członek rodziny.

    Do tego są fajne taryfy (dostepne tylko bezposrednio u opiekuna firmy,
    na stronie orange niedostępne)
    o nazwie Nowy Pakiet dla Firm gdzie pakiet kwotowy dziala jak na
    prepaidzie, sa bardzo tanie połaczenia (koło lub nawet poniżej 20
    groszy) i wszystko zlatuje z pakietu nawet połaczenia roamingowe .

    To tak n amarginesie dla tych co sie plej 'jarają'.

    P.

    ps.
    nawet stopki nie dam zeby nie zarzucano ze tworze posta na potrzeby
    reklamy :)

  • 2. Data: 2010-11-27 12:21:58
    Temat: Re: Orange dla firm - GENIALNA usluga
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Kotlet" napisał w wiadomości grup
[...]

    Do wszystkich w planie taryfowym firma mam po 0 gr / min (w tym cała rodzina), a
    do reszty ludzi mam aż 10 gr / min (w tym play). Ta usługa to naciąganie
    frajerów.

  • 3. Data: 2010-11-27 12:35:25
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    > Do wszystkich w planie taryfowym firma mam po 0 gr / min (w tym cała
    > rodzina), a do reszty ludzi mam aż 10 gr / min (w tym play). Ta usługa
    > to naciąganie frajerów.

    ale to jest w planie za ponad 100 zł, masz na mysli plan korzysci
    optymalne, tez fajna sprawa . Zauwaz ze w przypadku tej uslugi nie tylko
    ja dzwonie do danej osoby za darmo, takze ona do mnie za darmo dzwoni
    (ja place 6zl + vat na miesiac) nawet jak ma prywatna komorke w orange.

    http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl
    /
    http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.
    pl/

  • 4. Data: 2010-11-27 12:48:07
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-11-27 13:21, qwerty pisze:
> [...]
    >
    > Do wszystkich w planie taryfowym firma mam po 0 gr / min (w tym cała
    > rodzina), a do reszty ludzi mam aż 10 gr / min (w tym play). Ta usługa
    \

    aaa chyba ze masz na mysli usluge 'tanio do wszystkich', faktycznie przy
    aktywacji < 10 numerow jest frajerska bo kosztuje 17 zl, przy kilku
    aktywacjach cos kolo 5 , 10 w gore 1 zl.

  • 5. Data: 2010-11-27 12:59:06
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Kotlet" napisał:

    > Do tego są fajne taryfy (dostepne tylko bezposrednio u opiekuna firmy, na
    > stronie orange niedostępne) o nazwie Nowy Pakiet dla Firm

    > To tak n amarginesie dla tych co sie plej 'jarają'.

    A czym się mają jarać? Tajnymi taryfami dostępnymi dla Wtajemniczonych?
    Nie ten "target".

    JoteR

  • 6. Data: 2010-11-27 16:41:57
    Od: Marek <b...@e...com>

    W dniu 2010-11-27 12:50, Kotlet pisze:
    > To tak n amarginesie dla tych co sie plej 'jarają'.

    Hmmm... jakiś czas temu właśnie do Playa się przeniosłem ze wszystkimi
    firmowymi telefonami. Nie nazwałbym tego jaraniem się Playem lecz
    kalkulacją. Jest mi obojętne w jakiej sieci jestem - tyle żeby było
    tanio i dobrze. Wracając do rzeczy: nie bardzo rozumiem atrakcyjność tej
    oferty nad (w odróżnieniu od Orange) nie utajnioną ofertą Play. Możesz
    to odnieść np do taryfy jaką mam na jednym z telefonów?

    - opłata miesięczna 25zł (netto) przy własnym aparacie
    - + 5zł zbieranie minut (za 2 min przychodzące jest jedna wychodząca do
    wszystkich)
    - darmowe rozmowy do Play i na stacjonarne
    - 170min na rozmowy poza Play i stacjonarne + to co uzbieramy

    W praktyce daje to 30zł + VAT miesięcznie i gadanie do upadłego
    wszędzie. Czasami zdarza się, że wygadywane jest 480min do zewnętrznych
    bez naruszania limitu w abonamencie.

  • 7. Data: 2010-11-27 17:34:38
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-11-27 17:41, Marek pisze:

> [...]
    > oferty nad (w odróżnieniu od Orange) nie utajnioną ofertą Play. Możesz
    > to odnieść np do taryfy jaką mam na jednym z telefonów?

    przedewszystkim wyzszosc polega na tym ze srodki mozna wykorzystac na
    rozne rzeczy jak w prepaidzie,

> [...]
    > W praktyce daje to 30zł + VAT miesięcznie i gadanie do upadłego
    > wszędzie. Czasami zdarza się, że wygadywane jest 480min do zewnętrznych

    brak blackberry w play , no i glownym tematem jest ta usluga:

    http://www.orange.pl/portal/map/map/corpo_discover?a
    rticleId=5643908

    genialnosc polega na tym ze nawet dzwonic do mnie moga te osoby za
    darmo. czyli dziala to w obie strony.

  • 8. Data: 2010-11-27 17:55:35
    Od: Marek <b...@e...com>

    W dniu 2010-11-27 18:34, Kotlet pisze:

    > przedewszystkim wyzszosc polega na tym ze srodki mozna wykorzystac na
    > rozne rzeczy jak w prepaidzie,

    A tak, w Playu usługi są rozdzielone we wspomnianym abonamencie. Za
    Internet płaci się oddzielnie choć bardzo tanio.

    > brak blackberry w play ,

    Tu nie potrafię się ustosunkować. Szczerze mówiąc od strony technicznej
    możliwość wysyłania info o poczcie przez serwer jest niewątpliwie
    słuszna jednakże wydaje mi się obojętne alternatywne rozwiązanie w postaci:
    - powiadamiania SMS o poczcie i pobieranie jej gdy jest coś ważnego
    - ostatecznie odpytywania co pewien czas serwera

    Oczywiście ten drugi wariant może być kosztowny przy zagranicznych
    wyjazdach. Na terenie kraju i w Playu internet jest tani więc nie ma to
    znaczenia dla kieszeni.

    Przepraszam za tą dygresję ale jestem ciekaw co takiego jest w tej
    usłudze o co warto kopię kruszyć.

> [...]
    rticleId=5643908

    > genialnosc polega na tym ze nawet dzwonic do mnie moga te osoby za

    Tak, ale mówimy tu o 5 osobach i za każdą z nich płaci się 6 zł. Po
    drugie moi kontrahenci dzwonią zewsząd i jest ich więcej niż 5. Mało
    tego - nie wiem kto do mnie zadzwoni. Musiałbym wykupić wszystkie
    krajowe numery wszystkich operatorów :-)

    W Playu w praktyce w ramach opłaty 30zł rozmawiam w praktyce ze
    wszystkimi za 0zł a nie tylko z 5cioma wybranymi osobami. W/g tej oferty
    w Orange za tylko 5 osób DOPŁACISZ do abonamentu tyle co w Playu sam
    abonament wynosi.

    Czyli plan taryfowy z ilością minut zbliżoną do oferty Play, załóżmy, że
    wynosi 60zł + 30zł = 90zł. Choć można dyskutować czy nie brać pod uwagę
    droższego jako adekwatnego.

    W Play 30zł i gadasz ze wszystkimi a nie z 5cioma. Więc na czym zysk polega?

  • 9. Data: 2010-11-27 18:56:41
    Od: "Kotlet wieprzowy" <p...@o...pl>

    >A tak, w Playu usługi są rozdzielone we wspomnianym abonamencie. Za
    >Internet płaci się oddzielnie choć bardzo tanio.

    i wlasnie to bywa chore, bo wyslesz sobie sms premium czy skorzystasz z
    internetu nie majac pakietu i przy zlej taryfie gdzie
    wszystkojest liczone osobno dodatkowo zaplacisz.

    W taryfiektora podalem masz 10 groszy w orange i 20 groszy do innych sieci,
    to lepiej niz play fresh,
    dodatkowo z abonamentu mozesz zaplacic za uslige w biznes grupa. Jak bede
    mogl to zapodam link do pdfa z oferta.

    A w usludze grupa mozesz miec po 6 zl za darmo numery w orange + darmowe
    zwrotne polaczenia,
    oraz darmowe na stajonarne (ale w przypadku stacjonarnych sa ograniczenia o
    ile dobrze pamietam do 500 zminut

    >Przepraszam za tą dygresję ale jestem ciekaw co takiego jest w tej usłudze
    >o co warto kopię kruszyć.

    natychmiastowy kontakt z klientami,natychmiastowe informacjeosprzedazy np na
    allegro (dziala jak powiadomienie gadu)
    do tego masz dostep do internetu , facebook, wszystko przez apn blackberry
    szyfrowane ( w prowadzono w niektorych panstwach zakaz korzystania z uslugi
    bo sluzby nie mogly kontrolowac co tam userzy przesylajaza pomoca blackberry
    :) )
    http://www.rp.pl/artykul/19417,517555-BlackBerry-cor
    az-bardziej-zabroniony.html

> [...]

    >moi kontrahenci dzwonią zewsząd i jest ich więcej niż 5. Mało tego - nie
    >wiem kto do mnie zadzwoni. Musiałbym wykupić wszystkie krajowe numery

    ale dziala w obie strony, a tego w play nie ma a kontranentami 5 cioma moga
    byc czlonkowie rodzin

> [...]
    >droższego jako adekwatnego.
    >W Play 30zł i gadasz ze wszystkimi a nie z 5cioma. Więc na czym zysk

    zalezy co czego potrzebuje
    zrezt w play stawki sie zapewne zmienia , do kiedy trwa okres ochronny ? i
    czy mozna wymowic umowe jak sobie zmienia ze wzgledu
    na zakonczenie okresu stawki ?

  • 10. Data: 2010-11-27 19:58:13
    Od: "josefff" <j...@s...pl>

    Użytkownik "Kotlet" <K...@n...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > i wszystko zlatuje z pakietu nawet połaczenia roamingowe .
    >
    > To tak n amarginesie dla tych co sie plej 'jarają'.

    A ile kosztuje taki abonament? 100, 200zł? Ile trzeba miec aktywacji zeby Ci
    go zaproponowali?
    Za stowe w plej fresz na karte mozna miec 1000 minut do wszystkich.
    Nielimitowane 0 zł/min do plej i stacjonarek mozna miec w abonamencie za
    30zł brutto.
    W abo za 15zl brutto mozna miec 1000 minut do plej i stacjonarek.

    Jesli podnieca Cie 5 numerow za 0zł w orange lub polaczenia za 20gr/min, to
    sorry :D

    josefff