  • 1. Data: 2009-02-19 18:23:03
    Temat: 36 i 6. Opinie
    Od: Gogiel <g...@g...spam>

    Witam,

    prosze o opinie na temat sieci 36 i 6. Ich oferta wydaje sie ciekawa dla
    mnie, z racji bezplatnych miesiecznych SMSow do wszystkich z Plusa za 3zl.

    Czy ktos z grupy ma telefon w tej sieci i moze sie podzielic wrazeniami?

    pozdrowienia

  • 2. Data: 2009-02-20 21:58:36
    Temat: Re: 36 i 6. Opinie
    Od: Marek Pawełek <m...@U...wp.pl>

    Gogiel pisze:
> [...]
    >
    > Czy ktos z grupy ma telefon w tej sieci i moze sie podzielic wrazeniami?

    Witam,
    to jest *oferta* w sieci Plus. Wrażenia pozytywne - działa tak jak każda
    inna usługa w Plusie. Dobre, jeśli lubisz dużo gadać (wybrany numer i
    nielimitowane smsy w sieci).
    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2009-02-22 16:46:43
    Od: voyteck <v...@g...com>

    On 19 Lut, 19:23, Gogiel <g...@g...spam> wrote:
> [...]
    >
    > Czy ktos z grupy ma telefon w tej sieci i moze sie podzielic wrazeniami?

    Witam, szukalem jak najtanszego rozwiazania do laczenia sie z jednym
    numerem w Plusie i 36i6 wyszlo najtaniej wlasnie :)
    Sama karte uruchomilem dopiero wczoraj takze poki co moge tylko
    powiedziec ze dziala :) uruchomione darmowe smsy w Plusie + 1 darmowy
    numer, na karcie zostaly jakies grosze (kosztowalo mnie to w sumie 9zl
    starter + jedno doladowanie 5zl) i mam na miesiac spokoj :) W
    regulaminach tez niczego podejrzanego nie znalazlem (w kwestii tych
    uslug).
    pozdrawiam