  • 1. Data: 2009-02-19 14:59:00
    Temat: Sami Swoi nowa platforma
    Od: Yooseph <y...@n...gazeta.pl.invalid>

    Witam
    Czy ktos ma moze pomysl jak wyczyscic nieaktualna juz informacje o
    stanie konta Sami Swoi z ekranu telefonu Sagem MYX-1? Zostalem
    obligatoryjnie przeniesiony do nowej platformy i chcialbym zeby na
    ekranie nie bylo widac zaszlosci.

    Pzdr

    yooseph&gazeta,pl,nospam
    ------------------------

  • 2. Data: 2009-02-19 17:13:24
    Temat: Re: Sami Swoi nowa platforma
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Yooseph" news:Xns9BB7A297744F3YOOSEPH@193.42.231.152

> [...]
    > stanie konta Sami Swoi z ekranu telefonu Sagem MYX-1? Zostalem
    > obligatoryjnie przeniesiony do nowej platformy i chcialbym zeby na

    Jesteś pewien, że zostałeś już przeniesiony na nową platformę? Z tego co
    pamiętam z przeczytanych informacji na portalach telekomunikacyjnych Plus
    (chyba na dzień przed przeniesieniem na nową platformę) wysyła do Ciebie
    SMSa, że dokona takiej operacji na twoim numerze.

  • 3. Data: 2009-02-19 17:51:18
    Od: Yooseph <y...@n...gazeta.pl.invalid>

    Dnia Cz 19 lut 2009 18:13:24 w <news:gnk38m$tus$1@news.interia.pl>
    "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> napisał(a):

> [...]
    > telekomunikacyjnych Plus (chyba na dzień przed przeniesieniem na
    > nową platformę) wysyła do Ciebie SMSa, że dokona takiej operacji

    No wiec wczoraj dostalem sms'a ze nastapi zmiana systemu tzn. odtad
    stan konta bedzie dostepny tylko flash sms'em (*100#). No i dzisiaj
    dzwonie gdziestam i po polaczeniu dostaje smsa z informacja o stanie
    konta, terminie itp. Znakiem tego, jak widac juz jestem na nowej
    platformie chociaz wcale sie o to nie prosilem. Coz. Problem jedyny na
    razie to pozbyc sie starego, nieaktualizujacego sie napisu na ekranie.

    pzdr

    PS: Tu o tym pisza: http://www.samiswoi.pl/u235/navi/32163

    yooseph&gazeta,pl,nospam
    ------------------------

  • 4. Data: 2009-02-19 17:53:18
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Yooseph" <y...@n...gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości

    > platformie chociaz wcale sie o to nie prosilem. Coz. Problem jedyny na
    > razie to pozbyc sie starego, nieaktualizujacego sie napisu na ekranie.

    Najlepiej by bylo uzyskac kod PIN2 i sobi epowylaczac limity itp.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-02-19 18:19:29
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-02-19 18:51, Yooseph napisał:

> [...]
    > platformie chociaz wcale sie o to nie prosilem. Coz. Problem jedyny na
    > razie to pozbyc sie starego, nieaktualizujacego sie napisu na ekranie.

    Włącz i wyłącz telefon - to może zaktualizować ustawienia telefonu.

    --
    Cz.

  • 6. Data: 2009-02-19 18:32:55
    Od: Yooseph <y...@n...gazeta.pl.invalid>

    Dnia Cz 19 lut 2009 19:19:29 w <news:gnk7rc$50l$3@news.dialog.net.pl>
    Czarek <c...@n...fm> napisał(a):

    > Włącz i wyłącz telefon - to może zaktualizować ustawienia telefonu.

    Wylaczanie niestety nie pomaga.

    yooseph&gazeta,pl,nospam
    ------------------------

  • 7. Data: 2009-02-19 18:57:18
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Yooseph" napisał:

    > Wylaczanie niestety nie pomaga.

    A włączenie?... ;->

    JoteR

  • 8. Data: 2009-02-19 21:23:52
    Od: Marek Pawełek <m...@U...wp.pl>

    Yooseph pisze:

> [...]
    > platformie chociaz wcale sie o to nie prosilem. Coz. Problem jedyny na
    > razie to pozbyc sie starego, nieaktualizujacego sie napisu na ekranie.

    Możesz spróbować skontaktować się z Biurem Obsługi w celu zdalnej
    aktualizacji karty SIM, ale ZTCW jeśli to nie pomoże to zostaje tylko
    wymiana karty SIM na nowy egzemplarz. Stara karta się 'zwiesiła' z tym
    AoC, choć platforma jest już zmieniona.
    Pozdrawiam.

  • 9. Data: 2009-02-19 21:25:22
    Od: Marek Pawełek <m...@U...wp.pl>

    SDD pisze:

    > Najlepiej by bylo uzyskac kod PIN2 i sobi epowylaczac limity itp.
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    Karty SIM (pre-paid) w sieci Plus nie posiadają kodów PIN2 i PUK2. Nie
    wiem jak w innych sieciach.
    Pozdrawiam.

  • 10. Data: 2009-02-19 21:29:05
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Marek Pawełek" <m...@U...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:gnkj8h$ad7$2@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Karty SIM (pre-paid) w sieci Plus nie posiadają kodów PIN2 i PUK2. Nie
    > wiem jak w innych sieciach.

    Co ty chlopie opowiadasz.
    W starej platformie *MUSIAL* byc kod PIN2 - to bowiem w oparciu o
    uruchamianie nim funkcje funkcjonowala stara platforma, wysiwetlajaca ilosc
    pozostalej kasy na wyswietlaczu.
    Z tego tez powodu kod ten ni eby, udostepniany abonentom, gdyz mogliby oni
    go wykorzystac do pewnych naduzyc.

    Pozdrawiam
    SDD