  • 1. Data: 2012-06-02 07:07:52
    Temat: 9 prawdziwych motocykli w cenie marnego Bandyta 650A [może być reklama]
    Od: Mnich <t...@g...com>

    Świat dziadzieje.
    Ludzie za psie pieniądze wyprzedają polskie motodziedzictwo narodowe.
    Poniżej podaję link do aukcji - nie żeby kryptoreklama była- ino że w jednym miejscu
    kawałek polskiej motoryzacji 2kołowej więc może tak tytułem przypomnienia

    http://www.tinyurl.pl/?HBGh1yim

    Pozdr
    Mnich

    A teraz reklama: Jak by kto reflektował na WSK M06 B1 - w kolorze kardynalskim - stan
    obecny "w paczce" - to siem dogadamy, będzie Pan zadowolony

  • 2. Data: 2012-06-02 09:28:23
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Mnich" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    > A teraz reklama: Jak by kto reflektował na WSK M06 B1 - w kolorze
    > kardynalskim - stan obecny "w paczce" - to siem dogadamy, będzie Pan

    9 strucli. Niektóre niby odrestaurowane, ale tak naprawdę pobielone u chłopa
    w zagrodzie. Cena za 9 sztuk 31tys, czyli jak lecie za sztuke ponad 3 tys.
    Chyba jakis debil by to kupił. Nie ma tam nawet 1 sztuki, która warta by
    była 3 tysiące, natomiast jest kilka, które na wsiach śmiało można kupić za
    50-200 zł jeszcze w tej chwili. Ten niby-kolekcjoner powinien raczej
    kolekcjonowac kury, kaczki i obornik, czyli to wszystko co do tej pory
    kolekcjonował...

    --
    Grzybol