  • 1. Data: 2012-06-02 13:08:10
    Temat: Najlepsza 50 za 4500zł
    Od: Matiik32 <matiik33@_NOSPAM_onet.eu>

    Szukam moto 50cc do 4500zł. Mocny i szybki, interesują mnie tylko nie
    używane, jakies propozycje ? ^^

  • 2. Data: 2012-06-02 13:30:51
    Temat: Re: Najlepsza 50 za 4500zł
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2012-06-02 13:08, Matiik32 pisze:
    > Szukam moto 50cc do 4500zł. Mocny i szybki, interesują mnie tylko nie
    > używane, jakies propozycje ? ^^
    lekcje ortografii

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 3. Data: 2012-06-02 13:58:03
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-06-02 13:08, Matiik32 pisze:
    > Szukam moto 50cc do 4500zł. Mocny i szybki, interesują mnie tylko nie
    > używane, jakies propozycje ? ^^

    Jak masz rower, to rozpędź się z dużej górki, zamknij oczy, a przeszkoda
    terenowa sama cię znajdzie.

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 4. Data: 2012-06-02 14:33:09
    Od: Matiik32 <matiik33@_NOSPAM_onet.eu>

    $heikh el $hah napisal

    > Jak masz rower, to rozpędź się z dużej górki, zamknij oczy, a przeszkoda
    > terenowa sama cię znajdzie.

    Kurde, nie mam właśnie

  • 5. Data: 2012-06-02 14:41:05
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-06-02 14:33, Matiik32 pisze:
    > $heikh el $hah napisal

    > Kurde, nie mam właśnie

    Ech, dobra. Masz:
    http://allegro.pl/show_item.php?item=2325534411
    A za 41 zł powinieneś kupić przyzwoitą skakankę.

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 6. Data: 2012-06-02 14:47:17
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "$heikh el $hah" <s...@g...com> napisał w
    wiadomości news:jqd1l2$4m4$3@usenet.news.interia.pl... W dniu 2012-06-02
    14:33, Matiik32 pisze:
    > Ech, dobra. Masz:
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=2325534411
    > A za 41 zł powinieneś kupić przyzwoitą skakankę.

    Chłopcze. Przypierdoliłes sie chuj wie do czego. Chciałeś zjebać młodego, że
    niby z sikacza, a sam wyszedłeś na idiote... Nie szpanuj juz wiecy bo
    chujowo to robisz...

    --
    Grzybol

  • 7. Data: 2012-06-02 15:06:43
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-06-02 14:47, Grzybol pisze:
    > Chłopcze.

    Per "chłopcze" to sobie mów do swojego tajskiego żigolaka.
    I kup np. to: http://allegro.pl/show_item.php?item=2390440077

    > Przypierdoliłes sie chuj wie do czego. Chciałeś zjebać młodego,
    > że niby z sikacza, a sam wyszedłeś na idiote...

    Nie. Odpowiedziałem mu tak a nie inaczej, bo jego post nie zawierał
    minimum znamion kultury interpersonalnej.
    Zwykła "hejka", jakiś zwrot w stylu "byłbym wdzięczny", zwykłe "pozdro"
    i byłoby w porządku, choć i tak niezbyt merytorycznie, bo prawda jest
    taka, że za 4500 zł nie kupi nowego, mocnego i szybkiego motoroweru.
    Ja bym wolał wydać tę kasę na rower za 3,5kpln i łyżworolki do jazdy
    szybkiej za resztę. Ew. całość na kajak.

    Ale skoro tobie postowanie tak zajebiście tu wychodzi, to może doradzisz
    coś "młodemu", ignorując "idiotyczne" odpowiedzi?
    Bo tak - wychodzisz na skończonego idiotę.

    Nie pozdrawiam. Za to pozwalam. Iść ci w chuj.

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 8. Data: 2012-06-02 15:13:08
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "$heikh el $hah" <s...@g...com> napisał w
    wiadomości news:jqd359$8bm$1@usenet.news.interia.pl...

    Czyli, potwierdziłeś tylko to co już tu wszyscy zauważyli: jesteś ostatnią
    ciotą, kretynem i matkojebcą. Masz 1,50 wzrostu, 45 kg wagi, pryszcze na
    chuju, dupie i mordzie a zza monitora udajesz Pudziana. Niestety, na zawsze
    pozostaniesz marnym, wątłym skurwysynem, którego jedyną przyjemnością w
    życiu jest walenie konia...:-) I nic tego nie zmieni. Chłopcze...

    --
    Grzybol

  • 9. Data: 2012-06-02 15:21:02
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2012-06-02 15:06, $heikh el $hah pisze:
    ..., choć i tak niezbyt merytorycznie, bo prawda jest
    > taka, że za 4500 zł nie kupi nowego, mocnego i szybkiego motoroweru.

    Co ty pierdolisz?
    http://www.blackduck.pl/?motorowery,2,1
    pierwszy lepszy przyklad

  • 10. Data: 2012-06-02 15:41:11
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-06-02 15:13, Grzybol pisze:
    > Czyli, potwierdziłeś tylko to co już tu wszyscy zauważyli: jesteś
    > ostatnią ciotą, kretynem i matkojebcą. Masz 1,50 wzrostu, 45 kg wagi,
    > pryszcze na chuju, dupie i mordzie a zza monitora udajesz Pudziana.

    Weź leki.
    A jak wziąłeś, to weź drugą porcję bądź zmień lekarza.

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!