  • 11. Data: 2024-04-14 17:35:43
    Temat: Re: A w USA benzyna kosztuje 3 złote. I co na to Tusk? ;-)
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.04.2024 o 13:22, PiteR pisze:

    > wypierdalaj młotku na pl.soc.polityka :)

    On musi tutaj. W szambie nie rozpoznasz gówna, czyje to :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 12. Data: 2024-04-14 20:12:40
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 14.04.2024 o 12:49, _Master_ pisze:

    > Czyli tobie też się demokracja nie podoba. PRZYJACIELU ;-)

    Demokracja jest dobra, mój przyjacielu. Może się kiedyś o tym
    przekonasz, gdy w jakimś państwie zostanie wprowadzona. Na razie takich
    państw nie ma ;)

    > W jaką stronę chciałbyś zmierzać?

    Na razie w stronę pralki, dobrze realizuje swój program :P

    PD

  • 13. Data: 2024-04-15 22:00:49
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 14.04.2024 o 20:12, PD pisze:
    > Demokracja jest dobra, mój przyjacielu. Może się kiedyś o tym
    > przekonasz, gdy w jakimś państwie zostanie wprowadzona. Na razie takich
    > państw nie ma ?

    Pomyliło ci się z socjalizmem

    Tfuuudemokracja działa a jest fundamentem jest to że większość ma rację.

    I ma. A to że większość ludzi to głupcy ...

  • 14. Data: 2024-04-15 23:11:13
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 15.04.2024 o 22:00, _Master_ pisze:

    > Pomyliło ci się z socjalizmem
    >
    > Tfuuudemokracja działa a jest fundamentem jest to że większość ma rację.

    Nic takiego nie jest fundamentem demokracji.

    > I ma. A to że większość ludzi to głupcy ...

    O tych głupcach rozumiem, mówisz z pozycji kogoś mądrego? No śmiało, bez
    fałszywej skromności.

    PD

  • 15. Data: 2024-04-16 17:01:26
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Nie podałeś żadnego argumentu

    Na czym jeszcze się tak bardzo dobrze znasz?

    Na prawach człowieka? ;-)

    PS dziś to a nawet ta większość nie musi uchwalać ustaw bo wystarczą
    uchwały ;-) Cyli jest PROGRES FUNDAMENTU

    Możesz to nazwać jakoś bardziej humanistycznie. Np. ESENCJA ZGNILIZNY ;-)

  • 16. Data: 2024-04-16 17:04:13
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 16 Apr 2024 17:01:26 +0200, _Master_ napisał(a):

    > Cyli jest PROGRES FUNDAMENTU

    A nie przypadkiem fundament progresu? :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 17. Data: 2024-04-17 00:12:05
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 16.04.2024 o 17:01, _Master_ pisze:

    > Nie podałeś żadnego argumentu

    Zgadza się.

    > Na czym jeszcze się tak bardzo dobrze znasz?
    >
    > Na prawach człowieka? ;-)

    Na ludziach, którzy uważają innych za głupców.

    > PS dziś to a nawet ta większość nie musi uchwalać ustaw bo wystarczą
    > uchwały ;-) Cyli jest PROGRES FUNDAMENTU
    >
    > Możesz to nazwać jakoś bardziej humanistycznie. Np. ESENCJA ZGNILIZNY  ;-)

    No to ci mówię, że z demokracją nie ma to nic wspólnego. A ty uparcie
    uważasz krowę za tfuuukozę i marudzisz, że muczy zamiast meczeć i że
    tyle warta jest wasza tfuuukoza ;)

    PD

  • 18. Data: 2024-04-17 10:42:33
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Moja też kradnie, niezależnie od programu.
    Zaczęła od skarpetek.
    Ale i pełnowymiarową kartę SD mi zajumała, znalazłem podczas osobistej rewizji po
    dwóch latach.
    O wacie nawet nie piszę, wkładasz jest po godzinie nie ma.

    -----

  • 19. Data: 2024-04-17 16:37:26
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 17.04.2024 o 00:12, PD pisze:

    > No to ci mówię, że z demokracją nie ma to nic wspólnego.

    W demokracji większość wybiera rządzących. To ma swoje skutki i żadne
    zaklęcia o ideałach tego nie ZDEZYNFEKUJĄ ;-)

  • 20. Data: 2024-04-19 06:31:50
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 17.04.2024 o 10:42, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > rewizji po dwóch latach.
    > O wacie nawet nie piszę, wkładasz jest po godzinie nie ma.

    Tu się tworzy nowy łańcuch pokarmowy, pralki kradną gadżety, ruscy
    kradną pralki.

    To jeszcze dodam nowego zawodnika. Lodówka. Moja kradnie kotlety mielone
    kiedy zostaję sam w domu. Nie zauważył bym gdyby nie żona. Na szczęście
    kradnie tylko tyle żeby się najeść, czyli nie wszystkie.

    PD