  • 11. Data: 2011-01-22 10:32:20
    Temat: Re: A4 Wrocław - Kraków, obwodnica Jaworzna
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-21 23:14, Michal Jankowski pisze:
    > Po wuj te wszystkie autostrady budować, jak wszyscy tylko kombinują,
    > żeby nimi nie jechać...
    >
    > Ja rozumiem, że przy codziennych dojazdach do pracy to wychodzi
    > kosztowne, ale okazjonalna podróż i szukanie sposobów na ominięcie
    > bramki... Pfui.
    A stałeś na odcinku KRK-SK (A4) kilkadziesiąt minut bo się na zwężce
    autka pocałowały lub TIR rozkraczył lu wraz z kolegą blokują dwa pasy
    już2km wcześniej i nie ma jak objechać, bo brak pasa awaryjnego i zwężka
    kilka km.
    Pomijam bałagan na opłatach przy bramkach gdzie w 10 min moze sie
    zrobićkorek na kilkaset metrów bo ktoś nie ma drobnych a ma tylko kartę
    i nie da się zapłacić na każdej bramce tylko na wyznaczonych-pół biedy
    jak jest to osobówka a pomyśl co się dziej jak to jest TIR, a do tego
    gość nie mów po polsku.
    Ja tak stałem w tamtym roku wracając z Zakopka a śpieszyło mi się
    bardzo, i to co nadrobiłem na zakopiance i obwodnicy KRK oraz później na
    A4 (KRK-Jaworzno) straciłem na bramkach w Balicach właśnie przez korek
    przed bramkami - TIRman nie miał drobnych a miał tylko kartę i wyobraź
    sobie cofanie i przejazd na bramki obok - w 10 min korek był na ponad
    1,5 km a ja straciłem prawie 40 min bo nie było już jak zawrócić.
    Wiem, że to wyjątki ale jak płace to wymagam a nie doliczam dziur,
    korków w gratisie oraz ludzi co ni umieją pobrać opłaty:-(
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 12. Data: 2011-01-22 11:47:23
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 22 Jan 2011 10:32:20 +0100, Gabriel 'wilk' napisał(a):

    > zrobićkorek na kilkaset metrów bo ktoś nie ma drobnych a ma tylko kartę
    > i nie da się zapłacić na każdej bramce tylko na wyznaczonych-pół biedy

    Już się da na każdej.

    --
    ___________ (R)

  • 13. Data: 2011-01-22 13:39:31
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    > Już się da na każdej.

    WOW, czyli czegoś jednak Stalexport się nauczył :-) - przynajmniej
    umieją już opłaty pobierać za dziurostradę :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 14. Data: 2011-01-22 20:03:13
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 22 Jan 2011 13:39:31 +0100, Gabriel 'wilk' napisał(a):

    > WOW, czyli czegoś jednak Stalexport się nauczył :-) - przynajmniej
    > umieją już opłaty pobierać za dziurostradę :-)

    Dziur tez nie ma, z remontów jest jedno zwężenie pasów (dalej po dwa
    zostały tylko ciut węższe).

    --