  • 1. Data: 2011-01-20 11:10:10
    Temat: Nowy fragment obwodnicy Warszawy
    Od: "Latet" <l...@c...pl>

    Witam,

    Wiem, że można już na nią wjechać przed Warszawą z "trasy poznańskiej" i
    dojechać aż do Trasy Toruńskiej na wysokości Powązkowskiej. Mam pytania:

    1. Co pomiędzy? Gdzie można z tego odcinka zjechać, lub skąd (z jakiej ulicy) na
    niego wjechać?

    2. Czy ktoś wie, kiedy planują dociągnąć obwodnicę do Al. Jerozolimskich?

    3. Kiedy węzeł Konotopa połączy się z autostradą A2?

    Dzięki,

    latet

  • 2. Data: 2011-01-20 11:25:57
    Temat: Re: Nowy fragment obwodnicy Warszawy
    Od: ProfesorSparks <p...@g...com>

    W dniu 2011-01-20 11:10, Latet pisze:
> [...]
    >
    > 2. Czy ktoś wie, kiedy planują dociągnąć obwodnicę do Al. Jerozolimskich?
    >
    > 3. Kiedy węzeł Konotopa połączy się z autostradą A2?

    siskom.waw.pl

  • 3. Data: 2011-01-20 12:57:29
    Od: Gom <g...@g...com>

    On 20 Sty, 11:10, "Latet" <l...@c...pl> wrote:
> [...]
    > dojechać aż do Trasy Toruńskiej na wysokości Powązkowskiej. Mam pytania:
    >
    > 1. Co pomiędzy? Gdzie można z tego odcinka zjechać, lub skąd (z jakiej

    Na pewno możesz wjechać/zjechać z/na (wczoraj sprawdziłem
    organoleptycznie):
    - Lazurową (węzeł Bemowo)
    - Maczka/Powązkowska (węzeł Powązki)

    http://bi.gazeta.pl/im/5/8963/m8963355.jpg

    --
    Gom

  • 4. Data: 2011-01-20 13:12:24
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Latet wrote:

> [...]
    > Powązkowskiej. Mam pytania:
    >
    > 1. Co pomiędzy? Gdzie można z tego odcinka zjechać, lub skąd (z

    Na razie to będzie to droga przepuszczająca ruch Poznań - Białystok, i
    de facto odciążająca tylko Połczyńską i kawałek Prymasa.
    No, od biedy można się chyba na Ursus dostać, wracając wsiami.

    Do poruszania się po Warszawie, omijania korków itp. - zerowe
    zastosowanie.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 5. Data: 2011-01-20 13:13:48
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

> [...]
    > 2. Czy ktoś wie, kiedy planują dociągnąć obwodnicę do Al. Jerozolimskich?
    > 3. Kiedy węzeł Konotopa połączy się z autostradą A2?

    4. Kiedy planuja postawienie bramek w celu: pobrac oplaty ;P

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 6. Data: 2011-01-20 13:14:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > No, od biedy można się chyba na Ursus dostać, wracając wsiami.
    >
    > Do poruszania się po Warszawie, omijania korków itp. - zerowe

    Chyba do tego służą krajowe ekspresówki.

  • 7. Data: 2011-01-20 13:32:38
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Cavallino wrote:

    > Chyba do tego służą krajowe ekspresówki.

    Tia, ale w wielu stolicach europy, opłaca się wyskoczyć na obwodnicę
    żeby na drugi koniec miasta się dostać ;-)

    Jak dokończą resztę, S2 - to np. z Bemowa na dolny Mokotów czy Ursynów
    też się bedzie opłacało objechać obwodnicą, niż przebijać się przez
    Wolę, Centrum i Ochotę.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 8. Data: 2011-01-20 13:37:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Tia, ale w wielu stolicach europy, opłaca się wyskoczyć na obwodnicę
    > żeby na drugi koniec miasta się dostać ;-)

    Na razie to tylko kawałek obwodnicy, więc siłą rzeczy do tego się nie
    nadaje.

  • 9. Data: 2011-01-20 13:46:27
    Od: "Latet" <l...@c...pl>

    Na pewno możesz wjechać/zjechać z/na (wczoraj sprawdziłem
    organoleptycznie):
    - Lazurową (węzeł Bemowo)
    http://bi.gazeta.pl/im/5/8963/m8963355.jpg

    Nie mogę z tej mapki odczytać - czy jadą Górczewską od strony miasta na zachód,
    po przecięciu Powstańców Śląskich - można wjechać na obwodnicę w obu kierunkach?
    Chyba moża i to zarówno "skrzyżowaniem" z Lazurową, jak i z
    Górczewską/Warszawską...?

    latet

  • 10. Data: 2011-01-20 13:55:32
    Od: Gom <g...@g...com>

    On 20 Sty, 13:46, "Latet" <l...@c...pl> wrote:
> [...]
    > po przecięciu Powstańców Śląskich - można wjechać na obwodnicę w obu kierunkach?
    > Chyba moża i to zarówno "skrzyżowaniem" z Lazurową, jak i z

    Tak, jeśli skręcisz na skrzyżowaniu Górczewskiej i Lazurowej w prawo;
    pod wiaduktem kolejowym są rozjazdy (na Poznań i w stronę Powązek).
    Czy można zjechać z Warszawskiej? Zapewne też, są stosowne światła.
    Ale nie jechałem jeszcze tamtędy, więc jedynie gdybam.

    --
    Gom