  • 1. Data: 2010-05-14 15:22:09
    Temat: AC - warto, nie warto?
    Od: amos <g...@g...com>

    Hej!
    tak z ciekawosci zapytam - czy ubezpieczacie swoje maszyny?

    Pytam, bo koszt w sumie dosc spory i z pewnoscia nie kazdego stac albo
    nie dla kazdego sie to oplaca. W koncu duza czesc roku sprzet stoi w
    garazu.

    Obdzwonilem swojego agenta i dostalem wycene z PZU: 18% wartosci +
    posiadane znizki. Ponoc ubezpieczenie obejmuje kradziez.

    Zaproponowane 2 warianty rozliczenia przy ewentulanej szkodzie: "na
    kosztorys" (cokolwiek to znaczy) oraz na oryginalnych czesciach.
    Roznica w kwocie ubezpieczenia to ok 100 PLN przy ksiazkowej wartosci
    maszyny 11 kPLN.

    Ja swoje osobiscie wszystkie motocykle ubezpieczalem w PZU ale do tej
    pory tylko OC - za mala wartosc poprzednich sprzetow.

    Jak to wyglada w innych ubezpieczalniach? Ponoc od kradziezy
    ubezpieczaja niechetnie?

    --
    zdrowka
    amos

  • 2. Data: 2010-05-14 15:57:45
    Temat: Re: AC - warto, nie warto?
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    amos wrote:

    > Jak to wyglada w innych ubezpieczalniach? Ponoc od kradziezy
    > ubezpieczaja niechetnie?

    Witka
    Ja ubezpieczylem AC w Allianz. Dopoki motocykl stal na parkingu
    strzezonym mialem tylko OC ale teraz czesciej stoi na niestrzezonym
    terenie wiec go ubezpieczylem. Z mojego rozeznania najlepsze stawki ma
    AXA (ale nie wiem jakie warunki i jak wyglada likwidacja szkody i jak
    kradziez) i Allianz. Wybralem Allianz bo skladka na poziomie AXA a mam
    jakos wieksze zaufanie do nich (wczesniej ubezpiecalem u nich samochod)
    Zajrzyj na http://www.moto-ac.pl/
    Ubezpieczalem u tego agenta i jestem zadowolony

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 3. Data: 2010-05-14 16:26:03
    Od: "Przemyslaw 'jadsadah' Augustyn" <i...@g...com>

    On 14 Maj, 17:57, Laphroaig <m...@v...pl> wrote:
> [...]
    > terenie wiec go ubezpieczylem. Z mojego rozeznania najlepsze stawki ma
    > AXA (ale nie wiem jakie warunki i jak wyglada likwidacja szkody i jak

    W tym temacie bede mogl sie wypowiedziec juz na dnich - wlasnie dzis
    mialem randke z rzeczoznawca z Allianz, u ktorych AC na moto mam juz
    trzeci rok z rzedu.
    Gosc wstepnie orzekl szkode calkowita, zobacze za kilka dni jak
    wyglada w praktyce jej wyplacanie.
    Przyznaje ze tuz po wypadku gdy sprawdzalem fora/grupy na okazje
    komentarzy dotyczacych sytuacji wyplaty odszkodowania (to moja
    inicjacja w tym temacie)- wlos sie jezyl na glowie i jestem juz
    wewnetrznie nastawiony na to ze sprawa moze sie skonczyc u
    zaprzyjaznionego adwokata.

    Pozdro,

    --
    Jadu
    ER5 Blau(sponiewierana)

  • 4. Data: 2010-05-14 17:44:07
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-05-14 17:22, amos pisze:
    > Hej!
    > tak z ciekawosci zapytam - czy ubezpieczacie swoje maszyny?

    Tak

    > Obdzwonilem swojego agenta i dostalem wycene z PZU: 18% wartosci +
    > posiadane znizki. Ponoc ubezpieczenie obejmuje kradziez.

    Ja w warcie mam pakiet AC/OC/KR/NW/ASS za 10% (+ zniżki). Ale agent
    chyba ma umowę z dealerem u którego kupowałem moto.

    NW na śmieszną kwotę (3000), ale reszta ok.

  • 5. Data: 2010-05-14 17:56:46
    Od: duddits <d...@N...pl>

    Hej.

    W dniu 2010-05-14 17:22, amos pisze:
    > Hej!
    > tak z ciekawosci zapytam - czy ubezpieczacie swoje maszyny?

    Tak.

    > Pytam, bo koszt w sumie dosc spory i z pewnoscia nie kazdego stac albo
    > nie dla kazdego sie to oplaca. W koncu duza czesc roku sprzet stoi w
    > garazu.

    No to jest oczywiście problem, ale chyba nie większy niż kiedy maszyna
    Ci z tego garażu zniknie? Sam musisz sobie odpowiedzieć na pytanie co
    Tobie się bardziej opłaca (czy też mniej szkodzi).

    [..]
    > Jak to wyglada w innych ubezpieczalniach? Ponoc od kradziezy
    > ubezpieczaja niechetnie?

    Ja także mam AC w Allianz, podobnie jak inni tu piszą. Pakiet obejmuje
    również ubezpieczenie od kradzieży.

    --
    duddits

  • 6. Data: 2010-05-14 19:00:58
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 14 Maj, 18:26, "Przemyslaw 'jadsadah' Augustyn"
    <i...@g...com> wrote:

    > Gosc wstepnie orzekl szkode calkowita, zobacze za kilka dni jak
    > wyglada w praktyce jej wyplacanie.
    Wyglada nie najgorzej tylko musisz zadbac o swoje.

> [...]
    > inicjacja w tym temacie)- wlos sie jezyl na glowie i jestem juz
    > wewnetrznie nastawiony na to ze sprawa moze sie skonczyc u
    Nie zawsze. Ja skasowalem BMW na sarence i dostalem godziwe
    odszkodowanie. Inna sprawa ze troche sie musialem pouzerac no i
    przeciagaja sprawe jak moga. A oficjalnie maja miesiac na wyplate.
    Najwazniejsze: muisisz pokazac rzeczoznawcy, na dodatkowych
    ogledzinach, kazda nawet najmniejsza srubke uszkodzona podczas
    zdarzenia a oni maja obowiazek ujac ja w kalkulacji szkody. Ogolnie
    mechanizm jest taki: wartosc pojazdu z polisy nie rowna sie wartosci z
    dnia szkody. U mnie po 1,5 miesiaca drynda stracila na wartosci 8%
    (sic!). Od wartosci z dnia szkody odejmowana jest wartosc zlomu wiec w
    Twoim interesie jest zeby byla jak najnizsza. Roznice tych kwot
    dostajesz na konto. Plus zwloki :).

    Tak czy inaczej z rozmow z serwisami wynika, ze Allianz i tak
    najlepiej zalatwia szkody na Polskim rynku. Na drugim koncu wskazuje
    sie PZU i Warte, ktore rzekomo trzeba omijac jak najszerszym lukiem -
    zaslyszane.

    W tym roku Allianz zaporowo podniosl stawki na OC. AC sa nadal na
    rozsadnym poziomie mimo, ze tez byla podwyzka.

    pzdr, dr
    14/525

  • 7. Data: 2010-05-14 21:47:34
    Od: " wodnik" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ja tam się ubezpieczam. 11.000 zł za roczną buzę ? TRUDNO.

    Przynajmniej, jak mi ją już zajebią, to będę miał się z kim latami sądzić.
    Jak już wygram, to zabiję się ruszając z miejsca odkupioną nówką sztuką 700
    KM na stojąco (1125 KM przy 458/h). No bo nie te lata będą niestety.

    Ja to wszystko serdecznie

    PIERDOLĘ

  • 8. Data: 2010-05-15 06:47:17
    Od: "Brent" <b...@w...pl>

    "doktorski" <d...@g...com> wrote:

    > W tym roku Allianz zaporowo podniosl stawki na OC. AC sa nadal na
    > rozsadnym poziomie mimo, ze tez byla podwyzka.

    Mala korekta - poltora miesiaca temu za DragStara 1100 placilem
    w Allianz 100zl za caly rok OC. Nie pamietam, ile bylo w poprzednich
    latach, ale chyba tyle samo albo niewiele taniej. Byc moze to kwestia
    tego, ze zalatwialem przez brokera i na firme, ale jak widac da sie.
    Nie interesuja ich nawet zadne znizki, maja ryczaltowa stawke.

    Pozdroovka,
    Brent + FLSTFB
    (+ XVS1100 do sprzedania)

  • 9. Data: 2010-05-15 08:15:49
    Od: amos <g...@g...com>

    On 14 Maj, 17:57, Laphroaig <m...@v...pl> wrote:

    > Ja ubezpieczylem AC w Allianz.

    Sprawdzilem podana strone i jest jednia nieciekawa rzecz - Allianz nie
    przenosi znizek AC z samochodu. PZU owszem i dlatego poki co jest to
    lepsza oferta. Obecnie mam 40%.

    > Dopoki motocykl stal na parkingu
    > strzezonym mialem tylko OC ale teraz czesciej stoi na niestrzezonym
    > terenie wiec go ubezpieczylem.

    Moj w sumie stoi pod blokiem, dobrze widoczny z okna. Zawsze przykryty
    pokrowcem, posiada immo oraz zawsze zalozona blokada na tarcze w
    wyjkiem. Na czas dluzszych wyjazdow moto zostawiam w garazu z firmie.
    Zagrozenia wiec duzego nie widze, jenak jak sie ma pecha to wszystko
    moze sie zdarzyc.

    Dla mnie osobiscie bardziej argumentem za byloby ewentualne bum z
    mojej winy.

    Dzieki za info, sprawdze jeszcze AXA.

    --
    zdrowka
    amos

  • 10. Data: 2010-05-15 08:17:05
    Od: amos <g...@g...com>

    On 14 Maj, 19:44, CUT <C...@C...pl> wrote:
    > Ja w warcie mam pakiet AC/OC/KR/NW/ASS za 10% (+ zniżki). Ale agent
    > chyba ma umowę z dealerem u którego kupowałem moto.

    Moze zapodasz jakis kontakt na grupe lub na priv. Chetnie przedzwonie
    i sprawdze.

    --
    zdrowka
    amos