  • 11. Data: 2010-05-15 08:42:29
    Temat: Re: AC - warto, nie warto?
    Od: amos <g...@g...com>

    On 15 Maj, 10:15, amos <g...@g...com> wrote:
    > Dzieki za info, sprawdze jeszcze AXA.

    Dla odmiany kalkulator internetowy AXA w ogole nie moze zapropnowac
    ubezpieczenia AC dla pojazdow powyzej 5 lat :(
    --
    zdrowka
    amos

  • 12. Data: 2010-05-15 09:49:07
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-05-15 10:17, amos pisze:

    > Moze zapodasz jakis kontakt na grupe lub na priv. Chetnie przedzwonie
    > i sprawdze.

    http://www.sikora-motocentrum.pl/

    Przez nich załatwiałem.

  • 13. Data: 2010-05-15 09:58:23
    Od: CUT <C...@C...pl>

    AXA sama w sobie jest sprzecznością. Reklamy które przedstawia w pismach
    nie mają pokrycia w rzeczywistości. (Pomijając różniące się składki)

    Przykładowo. W gazetach jedna z opcji to osoba mająca 25lat. Pakiet
    AC/OC z 15% udziałem własnym wynosił X zł. W rzeczywistości okazuje się,
    że AXA w ogóle nie sprzedaje AC na moto osobą poniżej 26lat.

  • 14. Data: 2010-05-15 12:56:52
    Od: jesz <m...@w...pl>

    Moim zdaniem AC ma 3 podstawowe zalety:
    - kradzież
    - gleba
    - asistans
    Z tego co czytam w tym wątku to ta trzecia jest niedoceniana a jednak
    bardzo istotna w przypadku choćby głupiej gumy nie mówiąc o innych
    awariach nie związanych z glebą
    Ja mam od 4 lat polisę w allianz i jak na razie nie musiałem z niej
    korzystać, płacę jakieś niecałe 2k za AC/OC/NW po zniżkach za XVS 1300
    z 07r i uważam że za mój święty spokój 24h to dobre pieniądze.
    Czyli IMHO warto. W moim przypadku ofkorsik :)

  • 15. Data: 2010-05-15 12:59:24
    Od: jesz <m...@w...pl>

    P.S. fakt - allianz w tym roku przegina bagietę jeśli chodzi o stawki
    OC

  • 16. Data: 2010-05-15 17:32:51
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    amos wrote:
    > On 14 Maj, 17:57, Laphroaig <m...@v...pl> wrote:

    > Sprawdzilem podana strone i jest jednia nieciekawa rzecz - Allianz nie
    > przenosi znizek AC z samochodu. PZU owszem i dlatego poki co jest to
    > lepsza oferta. Obecnie mam 40%.

    To nieprzenoszenie skladek z samochodu obowiazuje od lutego. W zeszlym
    roku przenosili. Ale radze sie skontaktowac z tym agentem, teoretycznie
    nie przenosza znizek ale.......
    Warto sie skontaktowac

    Aha, ja mam w PZU 60% znizek a skladka AC na moto w PZU byla na poziomie
    Alliana bez znizek (dokladnych liczb nie pamietam ale bylem mocno
    zszokowany wysokoscia skladki PZU)

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 17. Data: 2010-05-15 19:53:29
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    Laphroaig pisze:
    > Aha, ja mam w PZU 60% znizek a skladka AC na moto w PZU byla na poziomie
    > Alliana bez znizek (dokladnych liczb nie pamietam ale bylem mocno
    > zszokowany wysokoscia skladki PZU)

    Ja tez, jak mi policzyli 5200zl za rok za AC ;/

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla (ex) R1 + dodatki

  • 18. Data: 2010-05-15 19:54:32
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 15 Maj, 08:47, "Brent" <b...@w...pl> wrote:

    > Mala korekta - poltora miesiaca temu za DragStara 1100 placilem
    > w Allianz 100zl za caly rok OC. Nie pamietam, ile bylo w poprzednich
    > latach, ale chyba tyle samo albo niewiele taniej. Byc moze to kwestia
    > tego, ze zalatwialem przez brokera i na firme, ale jak widac da sie.
    > Nie interesuja ich nawet zadne znizki, maja ryczaltowa stawke.

    No jednak nie bardzo... Rok temu 0% zniżek płaciłem ok. 320 PLN, w tym
    roku przysłali mi wycene na nastepny rok po uwzględnieniu 20% zniżek
    (bezszkodowość, kontynuuacja) - 580 PLN. Więc to jednak zaporowo.
    Ciekawa sprawa - OC wypowiedziałem 2 dnic przed końcem w oddziale
    Allianz, a ostatnio przysłali mi pisemko, że mam płacić bo
    wypowiedziałem niby 5 dni po zakończeniu umowy.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 19. Data: 2010-05-16 16:38:52
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sat, 15 May 2010 05:56:52 -0700 (PDT), jesz napisał(a):

    > - asistans
    > Z tego co czytam w tym wątku to ta trzecia jest niedoceniana a jednak
    > bardzo istotna w przypadku choćby głupiej gumy nie mówiąc o innych
    > awariach nie związanych z glebą

    Tylko doczytaj warunki tego assistance - jeszcze się okaże (jak u mnie i
    ubezpieczenia w PZU - ze dwa trzy lata temu), że jak jesteś poniżej 50
    km od domu, to ubezpieczenie nie obejmuje bezpłatnej pomocy...

    PS. Tak moj wina - olałem temat przy ubezpieczaniu moto i nie doczytałem
    warunków na jakich jest świadczona akurat ta usługa.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 20. Data: 2010-05-17 09:36:38
    Od: "JK" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "CUT" <C...@C...pl> napisał w wiadomości

    > NW na śmieszną kwotę (3000), ale reszta ok.

    I tu pozwolę sobie rozwinąć temat:
    zdecydowanie trzeba żądać, aby NW było od wyższej kwoty (np. 10 tys.).
    Dlaczego? Ponieważ różnica w składce jest mizerna, a nietrudno wyobrazić
    sobie przykładowo biznesmena, który w skutek kolizji (z naszej oczywiście
    winy) idzie na 3 - 4 miesięczne zwolnienie i wykazuje z tego tytułu straty w
    swoich przychodach. A wystarczy, że będzie go tylko "bardzo bolała szyja".
    Super sposób na kilkumiesięczne odszkodowanie.
    I nie trzeba tu wcale wielkiej wyobraźni. TU czarują w tym przypadku
    atrakcyjnie niskim kosztem, ale mają a tym interes - składka jest mała, a
    ew. koszty mogą być b.wysokie.

    Pozdrawiam - JK.