  • 1. Data: 2018-05-22 05:47:22
    Temat: AC z 1 kluczykiem
    Od: melex <m...@f...pl>

    witam
    czy ubezpiecza samochod z jednym kluczykiem ? rocznik 2016 sprowadzony z USA

  • 2. Data: 2018-05-22 06:55:51
    Temat: Re: AC z 1 kluczykiem
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-05-22 o 05:47, melex pisze:

    > witam
    > czy ubezpiecza samochod z jednym kluczykiem ? rocznik 2016 sprowadzony z
    > USA

    No nie wiem, mi przez kilkanaście lat ubezpieczali, ale nie były z USA
    sprowadzone. :-)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2018-05-23 00:10:18
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-05-22 o 05:47, melex pisze:
    > witam
    > czy ubezpiecza samochod z jednym kluczykiem ? rocznik 2016 sprowadzony z
    > USA

    Bez żadnego problemu. Jedynie odnotowują w papierach ilość kluczyków.

    Swoją drogą - czemu nie dorobisz sobie drugiego? Zepsuje Ci się/zgubisz
    i co wtedy?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 4. Data: 2018-05-23 18:47:27
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2018 o 00:10 Marek S <p...@s...com> pisze:

    > Bez żadnego problemu. Jedynie odnotowują w papierach ilość kluczyków.
    >
    > Swoją drogą - czemu nie dorobisz sobie drugiego? Zepsuje Ci się/zgubisz
    > i co wtedy?

    Kluczyk może kosztować i 3k PLN.
    W niektórych wypadkach może to być 1/3 lub 1/2 wartości auta :-)

    TG

  • 5. Data: 2018-05-24 16:17:26
    Od: Marek S <p...@s...com>

    > Kluczyk może kosztować i 3k PLN.
    > W niektórych wypadkach może to być 1/3 lub 1/2 wartości auta :-)

    Zatem odradzam pójście do ASO lecz dorobienie go u elektronika
    samochodowego. Mnie kosztowało to chyba z 400-500zł. Nie pamiętam już.
    W ASO 1200zł.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 6. Data: 2018-05-24 18:02:15
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2018 o 16:17 Marek S <p...@s...com> pisze:

    > Zatem odradzam pójście do ASO lecz dorobienie go u elektronika
    > samochodowego. Mnie kosztowało to chyba z 400-500zł. Nie pamiętam już.
    > W ASO 1200zł.

    Zacny pomysł, ale nie zawsze się da.
    Daje się właściwie tylko z prostym immobilizerem.

    TG

  • 7. Data: 2018-05-24 20:12:40
    Od: xyz <x...@i...pl>

    > W dniu .05.2018 o 16:17 Marek S <p...@s...com> pisze:
    >
    > Zacny pomysł, ale nie zawsze się da.
    > Daje się właściwie tylko z prostym immobilizerem.
    >
    > TG
    Są magicy co mają oprogramowanie serwisowe i dostęp do kodów
    producentów. Warto poszukać na forach danej marki/modelu.
    Chyba było to w Fordach; soft przy programowaniu immobilizera
    podaje kod, który podaje się przez stronę i w odpowiedzi
    dostaje się kolejny kod do podania w sofcie przy programowaniu,
    a to wszystko potwierdza się jednorazowym kodem kupionym od producenta.
    Jeśli mnie pamięć nie myli to magik brał za to ok 150-200pln,
    i miał dostęp do osoby która autoryzowała te kody.

    --
    --- xyz

  • 8. Data: 2018-05-24 20:25:12
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2018 o 20:12 xyz <x...@i...pl> pisze:

> [...]
    > Jeśli mnie pamięć nie myli to magik brał za to ok 150-200pln,
    > i miał dostęp do osoby która autoryzowała te kody.

    Ale to dalej dotyczy tylko kluczyków z prostym immo.
    Te drogie, które miałem na myśli to rożnego rodzaju piloty z systemami
    bez-kluczykowego dostępu i/lub zdalnego odpalania silnika. Programowanie
    tego kluczyka to jedno, druga przeszkoda to elektronika w nim zaszyta.
    Taki "macher" ma uniwersalną elektronikę która skomunikuje się z każdym
    autem?

    TG

  • 9. Data: 2018-05-24 21:04:24
    Od: xyz <x...@i...pl>

> [...]
    > tego kluczyka to jedno, druga przeszkoda to elektronika w nim zaszyta.
    > Taki "macher" ma uniwersalną elektronikę która skomunikuje się z każdym

    Więcej nie powiem bo nie miałem z tym styczności.
    Wydaje się jednak, że to nie powinien być problem. Elektronikę można
    kupić, sprzęt i soft do programowania pewnie też.
    Wszystko jest kwestią ceny. Osoby które zajmują się takim "procederem"
    mają dostęp do sprzętu i softu kwestia tego czy im się opłaca w to
    inwestować. Z tego wynika cena końcowa dla klienta, jak ma być
    zbliżona do ASO to się pewnie nie opłaca.
    Poszukać i popytać warto a nuż ktoś się znajdzie :)

    --
    --- xyz

  • 10. Data: 2018-05-24 22:09:38
    Od: Marek S <p...@s...com>

    > Zacny pomysł, ale nie zawsze się da.

    Być może.

    > Daje się właściwie tylko z prostym immobilizerem.

    Nieprawda. Mam klucz ze zmiennym kluczem szyfrującym i dało się.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek