  • 1. Data: 2012-01-12 08:45:49
    Temat: AXN Pol z pozycji 16E
    Od: Szymon Wyrembak <_@_.eu>

    Witam, czy ktoś może zweryfikować jaka jest rozdzielczość dosyłu AXN
    Polska z pozycji 16E, 12606MHz?
    --
    (popraw adres e-mail: imie at nazwisko . eu)

  • 2. Data: 2012-01-12 09:12:38
    Temat: Re: AXN Pol z pozycji 16E
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Witam, czy ktoś może zweryfikować jaka jest rozdzielczość
    > dosyłu AXN Polska z pozycji 16E, 12606MHz?

    A kto Ci to zweryfikuje? Prędzej dowiesz się tego od nadawcy
    :-).

  • 3. Data: 2012-01-12 09:45:12
    Od: Szymon Wyrembak <_@_.eu>

    W dniu 2012-01-12 10:12, Robert_J pisze:

    > A kto Ci to zweryfikuje? Prędzej dowiesz się tego od nadawcy :-).

    Kto? Kolega z innej kablówki może ;)
    Czekam na odpowiedź; mam wrażenie, że sprawa (byle)jakości to dla nich
    niewygodny temat.

    --
    (popraw adres e-mail: imie at nazwisko . eu)

  • 4. Data: 2012-01-12 10:26:43
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Kto? Kolega z innej kablówki może ;)

    Jak ja podpisywałem umowę operatorską z AXN to dostałem
    karty i moduł CP. Nawet mnie nie pytali czy jestem
    zainteresowany odbiorem z pozycji 16E :-). Poza tym te
    moduły są dwustrumieniowe i nie są w stanie zdekodować
    trzech programów, co powoduje że miałem problemy z
    wpuszczeniem tego w sieć.

    > Czekam na odpowiedź; mam wrażenie, że sprawa (byle)jakości
    > to dla nich niewygodny temat.

    Pod określeniem bylejakości rozumiesz mdły obraz? To
    niestety chyba tak już jest i będzie na AXN :-). Nie dość że
    badziewny repertuar to jeszcze obraz jak przez matową
    szybkę...

  • 5. Data: 2012-01-12 10:58:35
    Od: Szymon Wyrembak <_@_.eu>

    W dniu 2012-01-12 11:26, Robert_J pisze:

> [...]
    > 16E :-). Poza tym te moduły są dwustrumieniowe i nie są w stanie
    > zdekodować trzech programów, co powoduje że miałem problemy z

    A odbiorników SA/Cisco nie proponowali? Nam akurat zostały dwa po ś.p.
    HBO stąd odbiór z 16E. Ale to było do analogu, teraz chcemy wrzucić to
    prześwietny kanał do cyfry.

    > Pod określeniem bylejakości rozumiesz mdły obraz? To niestety chyba tak
    > już jest i będzie na AXN :-). Nie dość że badziewny repertuar to jeszcze
    > obraz jak przez matową szybkę...

    Zgadza się, dlatego chcę sprawdzić jak dosyłają oryginalnie - pewnie też
    544x576. Bitrate na linowsat widać, rozdzielczości nie.

    --
    (popraw adres e-mail: imie at nazwisko . eu)

  • 6. Data: 2012-01-12 11:14:35
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > A odbiorników SA/Cisco nie proponowali?

    Nie proponowali, bo ja od razu rozmawiałem o cyfrze.

    > Nam akurat zostały dwa po ś.p. HBO stąd odbiór z 16E. Ale
    > to było do analogu, teraz chcemy wrzucić to prześwietny
    > kanał do cyfry.

    A jak to chcesz wrzucić do cyfry? One mają wyjście ASI do
    multipleksera? Mam w stacji 4 takie tunery na Discovery do
    analoga, ale nie pamiętam już co mają z tyłu... Jeśli w
    ogóle używasz multiplekserów, bo nie wiem jaką masz sieć i
    stację.

    > Zgadza się, dlatego chcę sprawdzić jak dosyłają
    > oryginalnie - pewnie też 544x576. Bitrate na linowsat
    > widać, rozdzielczości nie.

    Może spróbuj zgrać jedną klatkę i na kompie jakoś popróbować
    określić rozdzielczość? Ja to bym chętnie dowiedział się z
    jakim średnim bitrate nadają poszczególne stacje, bo to
    okazuje się poważna tajemnica ;-)).

  • 7. Data: 2012-01-12 11:21:22
    Od: Szymon Wyrembak <_@_.eu>

> [...]
    > Mam w stacji 4 takie tunery na Discovery do analoga, ale nie pamiętam
    > już co mają z tyłu... Jeśli w ogóle używasz multiplekserów, bo nie wiem

    Te co mamy teraz nie mają wyjść cyfrowych, dlatego do Discovery
    potrzebujemy D9850 lub D9854. Do AXN - j.w. lub tCAM Polsatu (irytujące
    - bo z tej samej pozycji jest FoxLife - ale nie się ich obrobić jednym
    modułem bo trzeba do tego dwie różne karty).

    > Może spróbuj zgrać jedną klatkę i na kompie jakoś popróbować określić
    > rozdzielczość? Ja to bym chętnie dowiedział się z jakim średnim bitrate
    > nadają poszczególne stacje, bo to okazuje się poważna tajemnica ;-)).

    linowsat.de - coś tam się da zobaczyć.

    --
    (popraw adres e-mail: imie at nazwisko . eu)

  • 8. Data: 2012-01-12 11:27:22
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Te co mamy teraz nie mają wyjść cyfrowych, dlatego do
    > Discovery potrzebujemy D9850 lub D9854.

    A używasz multipleksera i odbiorników ASI czy
    transmodulatorów? Ja odpuściłem rozwiązanie odb.
    ASI-multiplekser-modulator ze względu na kosmiczne ceny ;-).

    > Do AXN - j.w. lub tCAM Polsatu (irytujące - bo z tej samej
    > pozycji jest FoxLife - ale nie się ich obrobić jednym
    > modułem bo trzeba do tego dwie różne karty).

    Wiem, ćwiczyłem coś podobnego ;-). Nawet pisałem do dwóch
    nadawców pismo czy by nie zezwolili na odbiór swoich kanałów
    jedną kartą, ale byli nieelastyczni ;-)))

  • 9. Data: 2012-01-12 12:15:08
    Od: Szymon Wyrembak <_@_.eu>

    W dniu 2012-01-12 12:27, Robert_J pisze:

    > A używasz multipleksera i odbiorników ASI czy transmodulatorów? Ja
    > odpuściłem rozwiązanie odb. ASI-multiplekser-modulator ze względu na
    > kosmiczne ceny ;-).

    Luminato i kilka ESX200
    --
    (popraw adres e-mail: imie at nazwisko . eu)