  • 11. Data: 2012-01-27 10:32:46
    Temat: Re: Abonament RTV - mamy się cieszyć? ;-))))
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 27.01.2012 11:14, Robert_J pisze:

    > W tym wypadku nie będzie trzeba, ponieważ w ustawie jest definicja
    > określająca odbiornik telewizyjny jako urządzenie przystosowane do
    > bezpośredniego odbioru sygnału telewizyjnego :-). Oczywiście można się
    > czepiać że nadal jest przystosowane, tyle że nie ma czego odbierać ;-)

    można podłaczyć dekoder.
    a udowodnij im, że go nie podłaczysz.

  • 12. Data: 2012-01-27 10:32:51
    Od: l...@z...pl

    On Fri, 27 Jan 2012 11:32:46 +0100, pawell32 <p...@n...pl>
    wrote:

    >można podłaczyć dekoder.
    >a udowodnij im, że go nie podłaczysz.

    no to niech tobie udowodnia, ze podlaczyles! W Polskim prawie jest
    domniemanie niewinnosci (podobno).

  • 13. Data: 2012-01-27 10:36:32
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > można podłaczyć dekoder.
    > a udowodnij im, że go nie podłaczysz.

    Odbiornik ma być samodzielnie przystosowany do odbioru
    programu, a nie poprzez zewnętrzne urządzenia.

  • 14. Data: 2012-01-27 10:48:11
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 27.01.2012 11:36, Robert_J pisze:

    > Odbiornik ma być samodzielnie przystosowany do odbioru programu, a nie
    > poprzez zewnętrzne urządzenia.

    jeżeli tak to po wyłączeniu analoga legalny sposób na nie płacenie abo.
    może to przewidzieli i dlatego planują połączyć z prądem.

  • 15. Data: 2012-01-27 10:55:40
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > jeżeli tak to po wyłączeniu analoga legalny sposób na nie
    > płacenie abo.
    > może to przewidzieli i dlatego planują połączyć z prądem.

    I będzie kolejna głupota naszego "prawodawstwa" :-). Np. mój
    brat w ogóle nie ma telewizora, a jedynym co ogląda na
    komputerze jest eurosport, za który legalnie płaci jakiś
    abonament. Jest jakiś internetowy wynalazek EuSp że można
    właśnie tak oglądać, nawet w różnych rozdzielczościach :-).
    Płaci chyba dychę/m-c, może teraz trochę więcej. Osobiście
    znam co najmniej 4 osoby, które telewizora nie mają. Czyli
    za co by mieli płacić?

  • 16. Data: 2012-01-27 11:15:04
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 27 Jan 2012 11:55:40 +0100, Robert_J napisał(a):

    > Płaci chyba dychę/m-c, może teraz trochę więcej. Osobiście
    > znam co najmniej 4 osoby, które telewizora nie mają. Czyli
    > za co by mieli płacić?

    Za nic - pisze się oświadczenie, że nie posiada się stosownego odbiornika i
    nie płaci się.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 17. Data: 2012-01-27 11:45:03
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-01-27 11:48, pawell32 pisze:

    > jeżeli tak to po wyłączeniu analoga legalny sposób na nie płacenie abo.

    Odbiornikiem staje się dekoder i nadal wszystko gra :-)

  • 18. Data: 2012-01-28 17:21:03
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 27.01.2012 z <z...@g...pl> napisał/a:

    > Odbiornikiem staje się dekoder i nadal wszystko gra :-)

    Trzeba go mieć.
    Co fajne. Ja mam tv bez mpg4 i po wyłączeniu stanie się monitorem i w myśl
    prawa sprzetem nieprzystosowanym - więc bezpłatnym. Do tego mam nke, ale
    to nie powoduje że muszę płacić - w myśl uchwały.
    Muszą coś zmienić bo wiara przestanie płacić w ogóle.

  • 19. Data: 2012-01-28 19:22:15
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-01-28 18:21, Sergiusz Rozanski pisze:

> [...]
    > to nie powoduje że muszę płacić - w myśl uchwały.
    > Muszą coś zmienić bo wiara przestanie płacić w ogóle.

    Nie chcę Cie martwić ale odbiornikiem staje się dekoder nki.
    To tak w teorii oczywiście bo jak na razie nikt nie ma prawa tego sprawdzić.

  • 20. Data: 2012-01-28 19:26:30
    Od: z <z...@g...pl>

    PS. Gdybyś podpiął pod telewizor komputer z modułem (kartą) to w teorii
    nie było by to urządzenie docelowo przewidziane do odbioru tv a tylko
    byłaby to jego dodatkowa (nieistotna :-) ) funkcja.
    Na razie taka jest obowiązująca wykładnia