  • 1. Data: 2010-12-03 12:50:55
    Temat: Adapter Minolta 505 -> Olympus E501
    Od: Stalker <t...@i...pl>

    Witam!

    Dostałem "w spadku", parę obiektywów (Sigma), które były używane z
    analogową minoltą 505.
    Chciałbym ich użyć z Olympusem E-501...

    Nie wiem jednak jaki bagnet ma ta minolta. Piszą, że bagnet typu A.
    Zna ktoś może adaptery pomiędzy takim bagnetem, a korpusem 4/3?

    Stalker

  • 2. Data: 2010-12-03 13:12:37
    Temat: Re: Adapter Minolta 505 -> Olympus E501
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-03 13:50, Stalker pisze:

    > Nie wiem jednak jaki bagnet ma ta minolta. Piszą, że bagnet typu A.
    > Zna ktoś może adaptery pomiędzy takim bagnetem, a korpusem 4/3?

    Najlepszą przejściówką będzie Sony Alfa ;)

  • 3. Data: 2010-12-03 20:49:23
    Od: bratsiostry <n...@i...pl>

    Stalker pisze:
> [...]
    >
    > Nie wiem jednak jaki bagnet ma ta minolta. Piszą, że bagnet typu A.
    > Zna ktoś może adaptery pomiędzy takim bagnetem, a korpusem 4/3?

    Ozen ten spadek na swistaku. Stare obiektywy nie daja rady z matrycami
    cyfrowymi. Szczegolnie malymi jak 4/3.
    Aha - i zacznij od 1 zl.

  • 4. Data: 2010-12-03 20:49:33
    Od: bratsiostry <n...@i...pl>

  • 5. Data: 2010-12-03 21:42:35
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 3 Gru, 13:50, Stalker <t...@i...pl> wrote:
> [...]
    > analogową minoltą 505.
    > Chciałbym ich użyć z Olympusem E-501...
    pomiędzy takim bagnetem, a korpusem 4/3?

    Do Olympusa E mozna doczepic obiektywy MF Minolty za pomoca adaptera,
    ktorego kupsz w Ebay. Do 505 jak sie nie myle byl AF wiec mozesz je
    podarowac dalej....

    http://cgi.ebay.de/Adapter-Minolta-MD-Olympus-E-Seri
    e-4-3-E-420-E-510-E620-/150526316232?pt=DE_Elektroni
    k_Computer_Foto_Camcorder_Objektive_PM&hash=item230c
    114ec8

    StaM