  • 1. Data: 2016-09-09 16:32:50
    Temat: Adaptery do prgogramowania pamięci epprom gdzie kupić?
    Od: a...@a...pl

    Witam

    Potrzebuję kupić różne adaptery do programatora pamięci eprom
    wcześniej mogłem sobie wyporzyczyć z pracy , ale teraz zminiłem pracę i
    chcę sobie kupić. Najlepiej w jakimś zestawie. Gdzie można kupić w miarę
    dobrej jakości i nie za drogo? Czy może bezpośrednio z chin? Chociaż
    wolałbym mieć FV.

  • 2. Data: 2016-09-09 18:10:35
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ja nie znam się co prawda na europie, ale czy dzisiejsze programatory
    (poza europejskim willemem) wymagają jakichś przejściówek?

  • 3. Data: 2016-09-09 19:31:37
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    no tak chyba, że mówisz o eepromach, to sory...

  • 4. Data: 2016-09-09 20:10:04
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-09-09 o 16:32, a...@a...pl pisze:
> [...]
    > chcę sobie kupić. Najlepiej w jakimś zestawie. Gdzie można kupić w miarę
    > dobrej jakości i nie za drogo? Czy może bezpośrednio z chin? Chociaż

    To kup z chin i poproś fakturę.
    Albo u nas (mają z reguły to samo z chin) i poproś fakturę.

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2016-09-09 20:59:18
    Od: a...@a...pl

    Irokez wrote:

    > To kup z chin i poproś fakturę.
    > Albo u nas (mają z reguły to samo z chin) i poproś fakturę.

    Pytałem księgowa niestety nie wie co zrobić z fakturą z chin... Ale
    pytałem o jakiś niedrogi polski sklep, w chinach bezproblemu moge
    znaleźć. Coś tańszego od gotronika jest ?

  • 6. Data: 2016-09-09 22:14:07
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello As,

    Friday, September 9, 2016, 8:59:18 PM, you wrote:

    > Pytałem księgowa niestety nie wie co zrobić z fakturą z chin...

    Co z niej za księgowa?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2016-09-09 22:40:10
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    pewnie spoza europy nie jak mandziejewicz...

  • 8. Data: 2016-09-09 22:41:20
    Od: a...@a...pl

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Co z niej za księgowa?
    >
    > [...]
    Właśnie teraz daje mi to do myślenia

  • 9. Data: 2016-09-10 09:41:06
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 09 Sep 2016 20:59:18 +0200, a...@a...pl wrote:
    > Pytałem księgowa niestety nie wie co zrobić z fakturą z chin...

    Zmień księgową.

    --
    Marek

  • 10. Data: 2016-09-10 10:30:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 10 Sep 2016 09:41:06 +0200, Marek napisał(a):

    > Zmień księgową.

    Albo i nie.
    Bo jak przyjdzie oclic, vat zaplacic, to moze taniej bylo do kosza
    fakture wyrzucic :-)

    J.