  • 1. Data: 2010-12-16 17:55:08
    Temat: Adrenaline SBR 210 przyzwoite to?
    Od: "wire" <d...@s...me>

    Czy ktoś z forumowiczów jezdzi czasami w krótkich butach takiego typu?
    http://allegro.pl/buty-motocyklowe-adrenaline-sbr-21
    0-rozm-41-nowe-i1366287012.html
    Wiem że większość na co dzień (ja również) jeździ w długich ale myślałem
    już o wiośnie i o czymś takim krótkim na miasto żeby nie jeździć na bosaka
    (znaczy się w tenisówkach ;) ) Cudów od takich butów wiem że nie można
    oczekiwać ale za te pieniądze...
    Wire

  • 2. Data: 2010-12-16 20:26:28
    Temat: Re: Adrenaline SBR 210 przyzwoite to?
    Od: Daniel Kowalski <b...@g...pl>

    W dniu 2010-12-16 18:55, wire pisze:
> [...]
    > już o wiośnie i o czymś takim krótkim na miasto żeby nie jeździć na bosaka
    > (znaczy się w tenisówkach ;) ) Cudów od takich butów wiem że nie można

    Mam podobne Adrenalinki tylko długie, ale na oko te same materiały i
    wykonanie. Po pierwszym sezonie dały radę i nic się w nich nie rozwala.
    (Trochę też w nich pochodziłem, IMO bardzo wygodne)

  • 3. Data: 2010-12-25 13:55:46
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2010-12-16 21:26:28 +0100, Daniel Kowalski said:

> [...]
    > wykonanie. Po pierwszym sezonie dały radę i nic się w nich nie rozwala.
    > (Trochę też w nich pochodziłem, IMO bardzo wygodne)

    w podobnym dizajnie i cenie [nie tej okazji z allegro] znalazłęm
    rayteki i wolfy:

    http://www.kurtkimotocyklowe.pl/index.php?products=p
    roduct&prod_id=164

    http://www.kurtkimotocyklowe.pl/index.php?products=p
    roduct&prod_id=149

    http://www.kurtkimotocyklowe.pl/index.php?products=p
    roduct&prod_id=148

    w życiu nie miałem żadnej z tych par na stopach.

    w wybieraniu internetowym skłaniałbym się do wolfów lub rayteków...

    ta ochronka na sznurowki to ma jakiś cel poza wizualnym?

    --
    Glub