  • 21. Data: 2018-10-19 15:08:33
    Temat: Re: Akumulator sam się rozładowuje ..
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "karol" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >mam prostownik automatyczny, taki mały i az się wyłączy :)

    Z Lidla/Biedronki ?

    Nie wiesz kiedy sie wylaczyl ?
    Po wylaczeniu ladowania napiecie dosc szybko (minuty) spada do ok
    13.2V.

    Dalszy spadek jest juz powolny.

    Ale taki maly automatyczny powinien miec doladowanie niewielkim
    pradem.
    W tych lidlowskich bylo to jakos bardziej skomplikowane, ale tez
    niejasno opisane.

    J.

  • 22. Data: 2018-10-19 17:56:07
    Od: karol <k...@g...com>

    W dniu 2018-10-19 o 15:08, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Ale taki maly automatyczny powinien miec doladowanie niewielkim pradem.
    > W tych lidlowskich bylo to jakos bardziej skomplikowane, ale tez

    nie lidlowski, jakis mx5 czy cos takiego

  • 23. Data: 2018-10-19 18:12:31
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 18-10-2018 o 06:53, karol pisze:
    > Witam
    >
    > Mam problem z akumulatorem lub... no własnie.
    >
    > Akumulator ma 8 miesięcy centra futura 64 (audi b7 1.8t) i juz 3 czy 4
    > razy musiałem go ładowac.
    >
    > Pare dni temu naładowałem do końca było 12,77, dziś sprawdzając jest
    > 12,17. Samochód praktycznie nie był jezdzony, moze przejechał 10 km.
    >
    > Co to może być ? Chyba to nie jest normalne

    Czyli nie wiesz czy się sam rozładowuje, czy rozładowuje go samochód.
    Do elektryka, albo miernik w łapę.

  • 24. Data: 2018-10-19 18:45:43
    Od: karol <k...@g...com>

    W dniu 2018-10-19 o 18:12, Cavallino pisze:

    > Czyli nie wiesz czy się sam rozładowuje, czy rozładowuje go samochód.
    > Do elektryka, albo miernik w łapę.

    ale miernik w łape i jak ?

  • 25. Data: 2018-10-19 19:36:44
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 19-10-2018 o 18:45, karol pisze:

    > ale miernik w łape i jak ?

    Sprawdź zużycie prądu przy wyłączonym zapłonie - ale skoro już wiesz, że
    lampka nie gaśnie, to sprawa jakby rozwiązana.

  • 26. Data: 2018-10-20 00:45:03
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-10-18 o 06:53, karol pisze:

> [...]
    > 12,17. Samochód praktycznie nie był jezdzony, moze przejechał 10 km.
    >
    > Co to może być ? Chyba to nie jest normalne

    Też miałem Futurę. Niecały rok wytrzymała - padła zimą. Można w sieci
    poczytać na ten temat trochę wypowiedzi użytkowników. Odpowiedź
    producenta standardowa: niewłaściwe użytkowanie. Zmieniłem na Vartę
    (chyba Silver - nie pamiętam) i zero problemów od 2.5 roku. Futura to
    gadget dla rozrzutnych a nie akumulator.

    Jednakże może być coś jeszcze. Piszesz w dość podstawowej sprawie a nie
    zrobiłeś testu, jak się domyślam. Jeśli Twoje auto żre energię na
    postoju, to nie ma się czemu dziwić. Pomierzyłeś to przed napisaniem na
    grupę? Równie dobrze mógłbyś się wtedy dziwić, że padła bateria w
    latarce, którą włączoną zostawiłeś w szufladzie.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 27. Data: 2018-10-20 06:55:46
    Od: karol <k...@g...com>

    W dniu 2018-10-20 o 00:45, Marek S pisze:

> [...]
    > grupę? Równie dobrze mógłbyś się wtedy dziwić, że padła bateria w
    > latarce, którą włączoną zostawiłeś w szufladzie.

    dlaczego ?

  • 28. Data: 2018-10-20 08:19:12
    Od: karol <k...@g...com>

    > Sprawdź zużycie prądu przy wyłączonym zapłonie - ale skoro już wiesz, że
    > lampka nie gaśnie, to sprawa jakby rozwiązana.

    Ale jak to sprawdzić ?

  • 29. Data: 2018-10-20 11:35:17
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-10-20 o 08:19, karol pisze:

    > Ale jak to sprawdzić ?

    Miernikiem.
    Jak nie wiesz jak to jedziesz do elektryka.

    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2018-10-20 11:42:38
    Od: karol <k...@g...com>

    W dniu 2018-10-20 o 11:35, RadoslawF pisze:

    > Miernikiem.
    > Jak nie wiesz jak to jedziesz do elektryka.
    >

    > Pozdrawiam

    ale wyciagac bezpiecznik i sprawdzac?
    jakie napiecie powinno byc czy nie powinno byc ?:)