  • 1. Data: 2018-09-13 10:50:14
    Temat: Allegrowy kFiatek :D
    Od: sword <n...@p...onet.pl>

    Taka sytuacja:

    "Pomiar rzeczywistej wartości skutecznej (TrueRMS) do dokładnego
    pomiaru wyników nawet przy zniekształconej fazie.
    Moc rzeczywista w zestawieniu z czynnikami skutecznymi."

    https://allegro.pl/licznik-kosztow-energii-voltcraft
    -energy-logger-i7432511940.html

    :D

    Widziałem ten sam tekst na kilku aukcjach, widać jak miSZCZEe kopiują...

    --
    sword

  • 2. Data: 2018-09-13 20:57:15
    Temat: Re: Allegrowy kFiatek :D
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-09-13 o 10:50, sword pisze:

> [...]
    -energy-logger-i7432511940.html

    > :D
    >
    > Widziałem ten sam tekst na kilku aukcjach, widać jak miSZCZEe kopiują...

    Szczególnie to:
    "Moc rzeczywista w zestawieniu z czynnikami skutecznymi."

    Polska, trudny język :)

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 3. Data: 2018-09-13 21:04:53
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 9/13/2018 8:57 PM, Janusz wrote:
    > Szczególnie to:
    > "Moc rzeczywista w zestawieniu z czynnikami skutecznymi."
    > Polska, trudny język :)

    To raczej jakieś tłumaczenie maszynowe. Mniej więcej to samo jest w
    opisach aliexpress.

  • 4. Data: 2018-09-14 10:39:23
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Janusz" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Szczególnie to:
    > "Moc rzeczywista w zestawieniu z czynnikami skutecznymi."

    Ta moc, to rzeczywiście, może skutecznie, ale popieścić takiego "alegtryka".

    > Polska, trudny język :)

    Raczej zwykłe niedbalstwo. Bo "przecież co się stało, że tak napisałem",
    nawet bez znaku zapytania.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.

  • 5. Data: 2018-09-15 08:30:56
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 13.09.2018 o 10:50, sword pisze:
    > "Pomiar rzeczywistej wartości skutecznej (TrueRMS) do dokładnego
    > pomiaru wyników nawet przy zniekształconej fazie.
    > Moc rzeczywista w zestawieniu z czynnikami skutecznymi."
    Wczoraj słuchałem radiowej Trójki i podawali tam sposób "na pasteryzację
    słoików z zmywarce", które najlepiej wychodzi, jak się nastawi na
    program ponad 100 stopni.
    Jak widać teraz słuchanie radia, czy przeglądanie internetu przypomina
    grzebanie w śmietniku, który jest coraz bardziej zasyfiony. Chyba nawet
    niewiele pomoże tu Iladian Direct Plus łącznie z czopkami na hemoroidy :-(
    Jacek

  • 6. Data: 2018-09-15 12:27:25
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 15 września 2018 08:31:04 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
> [...]
    > niewiele pomoże tu Iladian Direct Plus łącznie z czopkami na hemoroidy :-(

    ==============

    W RMF był jakiś quiz, w którym na pytanie czy "temperatura wrzenia wody zwiększa się
    czy zmniejsza ze wzrostem ciśnienia?", słuchacz odpowiedział prawidłowo. Według
    prowadzącego logicznym i oczywistym było, że temperatura wrzenia maleje ze wzrostem
    ciśnienia i podał przykład szybkowaru. Słuchacz nie wygrał czegoś tam...

  • 7. Data: 2018-09-15 14:56:56
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 15.09.2018 o 12:27, s...@g...com pisze:
> [...]
    ciśnienia i podał przykład szybkowaru. Słuchacz nie wygrał czegoś tam...
    Toż to oczywista oczywistość. Kiedyś prawda leżała tam, gdzie leżała, a
    teraz obowiązuje "prawda etapu", jak za komuny, czyli nie to prawda, co
    prawda, tylko to, co władza wskaże.
    Jacek

  • 8. Data: 2018-09-15 16:53:10
    Temat: [OT] Re: Allegrowy kFiatek :D
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-09-15 o 14:56, Jacek pisze:

    > Toż to oczywista oczywistość. Kiedyś prawda leżała tam, gdzie leżała, a
    > teraz obowiązuje "prawda etapu", jak za komuny, czyli nie to prawda, co
    > prawda, tylko to, co władza wskaże.

    Kiedyś niejaki Lech Pijanowski prowadził różne teleturnieje. Między
    innym "koło fortuny", w którym hasło finałowe brzmiało GREMPLARNIA. Dla
    kogoś, kto nie jest kompletnym tumanem, przecież nie do odgadnięcia! W
    innym teleturnieju stwierdził, że nie istnieje słowo "salat". Taki tępak
    kiedyś decydował o wygraniu lub przegraniu, i to bezczelnie, na oczach
    milionów widzów!

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 9. Data: 2018-09-15 17:57:23
    Temat: Re: [OT] Re: Allegrowy kFiatek :D
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-09-15 o 16:53, Akarm pisze:

> [...]
    > innym teleturnieju stwierdził, że nie istnieje słowo "salat". Taki tępak
    > kiedyś decydował o wygraniu lub przegraniu, i to bezczelnie, na oczach

    Errata: oczywiście nie Lech, tylko Wojciech.
    Lech takim nieukiem mnie był.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 10. Data: 2018-09-16 01:33:28
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Jacek" <k...@a...com> napisał w wiadomości
    > Jak widać teraz słuchanie radia, czy przeglądanie internetu przypomina
    > grzebanie w śmietniku, który jest coraz bardziej zasyfiony. Chyba nawet

    Syf syfa syfem syfiaście zasyfia... Jak w mediach. Chyba zrobię własny
    ranking, która stacja w radiu jest bardziej syfiasta.

    > niewiele pomoże tu Iladian Direct Plus łącznie z czopkami na hemoroidy :-(

    https://www.kupa.pl/img/670/czopki/
    Nie sugerujcie się nazwą strony, tak w guglu mi wyszukało.