  • 1. Data: 2010-12-06 09:52:43
    Temat: Amplituner do TV
    Od: "Jajek" <2...@1...com>

    Witam,
    Potrzebuję wzmacniacza sygnału z TV, który pozwoli mi delektować się
    dźwiękiem przestrzennym w czasie oglądania filmów (platforma N + satelita).
    Nie interesuje mnie kino domowe (DVD), mimo to znalazłem taki zestaw:
    http://www.oleole.pl/zestawy-kina-domowego1/yamaha-d
    vd-s663-rx-v365-prism-audio-onyx-100.bhtml

    Co o tym myślicie ?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2010-12-06 11:53:27
    Temat: Re: Amplituner do TV
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-12-06 10:52, Jajek pisze:
> [...]
    > dźwiękiem przestrzennym w czasie oglądania filmów (platforma N +
    > satelita). Nie interesuje mnie kino domowe (DVD), mimo to znalazłem taki

    to się musisz zastanowić czy cie w końcu interesuje dvd czy nie

    > http://www.oleole.pl/zestawy-kina-domowego1/yamaha-d
    vd-s663-rx-v365-prism-audio-onyx-100.bhtml

    > Co o tym myślicie ?

    ja myślę że kupowanie dziś zestawu z dvd mija się z celem, jeśli już to
    blu-ray z możliwością odtwarzania plików mkv hd