  • 1. Data: 2009-02-19 08:29:38
    Temat: Analog via GSM w PLUSIE?
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    Witam!
    Czy w ofercie PluGSM jest jakiś modem/przejściówka przez którą można by
    podłączyć analogowy telefon i faks?

  • 2. Data: 2009-02-19 08:39:27
    Temat: Re: Analog via GSM w PLUSIE?
    Od: Pudek <m...@t...pl>

    Dnia Thu, 19 Feb 2009 09:29:38 +0100, BAREK napisał(a):

    > Witam!
    > Czy w ofercie PluGSM jest jakiś modem/przejściówka przez którą można by
    > podłączyć analogowy telefon i faks?

    Tak... nazywa sie bramka GSM.

  • 3. Data: 2009-02-19 09:04:12
    Od: "bhk" <bkot@_USUN_polsoft.pl>

    > Tak... nazywa sie bramka GSM.

    Tylko mam poważne wątpliwości czy to będzie działać.
    Podłączyć zwykły telefon i rozmawiać to i owszem będzie się dało.
    Zakres przesyłanych częstotliwości jest mniejsza niż w przypadku
    połączenia modemowego (fax to też modem) i raczej marne szanse
    zeby działało.
    Dużo tańsze i pewniejsze jest wykupienie usługi Fax by Email.
    Np. w Halonet.pl numer faxowy kosztuje 30zl/rok. Jak wysyłasz to
    płacisz jeszcze za "impulsy", ale to i tak tansze niz w przypadku
    fax'u podłaczonego do sieci stacjonarnej.

    Pozdrawiam,
    bhk

  • 4. Data: 2009-02-19 11:07:20
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    bhk pisze:

> [...]
    > płacisz jeszcze za "impulsy", ale to i tak tansze niz w przypadku
    > fax'u podłaczonego do sieci stacjonarnej.

    Tak, wiem, używam i jestem zadowolony, ale...
    dla takich samych przyczyn jak wiesza się tradycyjny telefon na łączu
    GSM tak i chciałbym powiesić na takim łączu tradycyjny fax... :-)
    Nie wszyscy chcą poznawać i używać najwygodniejsze technologie, poza tym
    czasem coś musi wypluć się na normalnym papierze jednak.

  • 5. Data: 2009-02-19 11:43:07
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    BAREK wrote:

> [...]
    > Nie wszyscy chcą poznawać i używać najwygodniejsze technologie, poza tym
    > czasem coś musi wypluć się na normalnym papierze jednak.

    Tak, są bramki z 2 gniazdami do podłączenia telefonu i faksu. Faks ma
    wtedy oddzielnym numer przychodzący.

    M.

  • 6. Data: 2009-02-19 19:33:08
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:gnjgkc$7s0$1@news.onet.pl...

    > Tak, są bramki z 2 gniazdami do podłączenia telefonu i faksu. Faks ma
    > wtedy oddzielnym numer przychodzący.

    Z tym, ze wtedy - oczywiscie - trzeba wykupic u operatora usluge przesylania
    i odbierania faksow.

    Pozdrawiam
    SDD
    .