  • 1. Data: 2009-02-19 08:56:33
    Temat: samsungi: radio przez głośnik?
    Od: dobrov <d...@i...pl>

    Witam
    Zakupiłem samsunga solida i zastanawiam się, czy nie ma on pewnego błędu w
    sofcie. Dlatego chciałbym się dowiedzieć jak to jest w innych samsungach.

    Otóż radia można słuchać tlyko przez słuchawki a mp3 również przez głośnik.
    Już samo to wydaje się kuriozalne. O ile słuchanie muzyki przez głośniczek
    telefonu to słaby pomysł o tyle wysłuchanie tak np. wiadomości w radiu to już
    całkiem sensowna sprawa.

    Ale jest też inna przesłanka. Po wejściu na radio mam opcję
    "wł głośnik/wł słuchawkę".
    Niestety niezależnie co wybiorę, to radia mi i tak nie odpali plując się,
    że nie podłączono słuchawek.

    Czy to błąd w sofcie?

    BTW: Czy w Samsungach można samemu upgradować soft?
    Jeszcze nigdy nie miałem samsunga.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-02-19 09:02:58
    Temat: Re: samsungi: radio przez głośnik?
    Od: "Szymon" <s...@o...pl>

    Użytkownik "dobrov" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > "wł głośnik/wł słuchawkę".
    > Niestety niezależnie co wybiorę, to radia mi i tak nie odpali plując się,

    Słuchawki musisz podłączyć, ponieważ pełnią one rolę anteny. A jak już je
    podłączysz, to możesz przełączyć się na głośnik

    --
    Pozdrawiam,
    Szymon

  • 3. Data: 2009-02-19 09:22:52
    Od: "tomaa33" <t...@w...pl>

    Użytkownik "dobrov" <d...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Otóż radia można słuchać tlyko przez słuchawki a mp3 również przez głośnik.
    > Już samo to wydaje się kuriozalne.

    Kuriozalne jest jedynie to, że po 15 latach obecności komórek na rynku polskim,
    ktoś nie wie, że do słuchania radia w telefonie potrzebna jest antena, której
    funkcję pełnią słuchawki na kabelku.

  • 4. Data: 2009-02-19 11:16:01
    Od: dobrov <d...@i...pl>

    tomaa33 pisze:

    > Kuriozalne jest jedynie to, że po 15 latach obecności komórek na rynku
    > polskim, ktoś nie wie, że do słuchania radia w telefonie potrzebna jest
    > antena, której funkcję pełnią słuchawki na kabelku.

    Co w tym kuriozalnego, że nie jestem gadżeciarzem i pierwszy raz mam radio w
    telefonie? Czy ty wiesz na wyrywki wszystko na temat każdego brzęczącego g...
    które cię otacza?

  • 5. Data: 2009-02-19 11:16:52
    Od: dobrov <d...@i...pl>

    Szymon pisze:

    > Słuchawki musisz podłączyć, ponieważ pełnią one rolę anteny. A jak już
    > je podłączysz, to możesz przełączyć się na głośnik

    Dziękuję, to faktycznie interesujące :)

  • 6. Data: 2009-02-19 17:57:58
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    dobrov wrote:
    > Co w tym kuriozalnego, że nie jestem gadżeciarzem i pierwszy raz mam
    > radio w telefonie? Czy ty wiesz na wyrywki wszystko na temat każdego
    > brzęczącego g...
    > które cię otacza?

    Kuriozalne jest to, ze nie dostales manuala do swojego telefonu - w
    swietle prawa mozesz im go zaniesc i rzucic na lade (pieniadze
    powinienes dostac od reki)

    a co do anteny - od ponad 90 lat uzywa sie u nas w kraju
    radioodbiornikow i do tej pory wszystkie one mialy jakas antene...

    Pozdro

    Maseł

  • 7. Data: 2009-02-19 20:38:36
    Od: dobrov <d...@i...pl>

    Maseł pisze:

    > Kuriozalne jest to, ze nie dostales manuala do swojego telefonu - w
    > swietle prawa mozesz im go zaniesc i rzucic na lade (pieniadze
    > powinienes dostac od reki)

    To akurat nie jest kuriozalne, bo dostałem manuala.
    Natomiast przyznaję, że jest bardzo pobieżny i gówniany - nie wyjaśnia
    niczego, z czym mógłbym mieć jakieś problemy. Kwestia anteny również
    nie jest w nim naświetlona.

    > a co do anteny - od ponad 90 lat uzywa sie u nas w kraju
    > radioodbiornikow i do tej pory wszystkie one mialy jakas antene...

    Telefon też miał kiedyś wystającą antenkę a teraz nie ma wystającej antenki.
    Radio miało gałkę a teraz nie ma. No i co? Postęp wyczynia różne rzeczy.

    A słuchawki to słuchawki i postawiłbym diamenty przeciw orzechom, że conajmniej
    99.9% ludności nie oświecona wcześniej w tej materii nie wpadłaby na to,
    że słuchawki robią za antenę.

  • 8. Data: 2009-02-19 20:54:19
    Od: szwagier <k...@p...fm>

> [...]
    > Natomiast przyznaję, że jest bardzo pobieżny i gówniany - nie wyjaśnia
    > niczego, z czym mógłbym mieć jakieś problemy. Kwestia anteny również

    ciekawe.
    Wzialem do reki kazdego z trzech posiadynch samsungow (E250, D900i, U900
    Soul)i w kazdym przy probie uruchomienia radia pojawia sie komunikat.
    "Nie podlaczono sluchawki. Sluchawka dziala jako antena radiowa. Podlacz
    sluchawke"

    szwagier

  • 9. Data: 2009-02-19 22:07:40
    Od: dobrov <d...@i...pl>

    szwagier pisze:

> [...]
    > Soul)i w kazdym przy probie uruchomienia radia pojawia sie komunikat.
    > "Nie podlaczono sluchawki. Sluchawka dziala jako antena radiowa. Podlacz

    Faktycznie, ciekawe. Mój B2700 pisze "Nie podłączono słuchawki"

  • 10. Data: 2009-02-20 08:41:37
    Od: "michhallski" <m...@o...pl>

    > Dziękuję, to faktycznie interesujące :)

    Same słuchawki i instrukcja czasem nie wystarczą, trzeba jeszcze mieć mózg.