  • 1. Data: 2022-12-08 19:21:22
    Temat: Android 11 blokowanie grup numerów
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W aplikacji TELEFON w smartfonie jest funkcja blokowanie numerów.
    Czy ktoś znalazł jak zablokować całe pule numerów ?

    Patrzę w numeracja.uke.gov.pl nie ma numeracji
    450...
    451...

    z której dzwonią spamerzy
    Chcę to wszystko zablokować grupowo. W aplikacji widzę symbole
    ( / ) N Pauza , * Czekaj # +

    nawias
    ukośnik
    gwiazdka
    itd

    Są też jacyś niszowi operatorzy, gdzie nikt normalny nie ma numeru, a
    odebractelefon.pl zeznaje, ze spamerzy mają te numery. Tych niszowych
    też bym zablokował.

  • 2. Data: 2022-12-08 19:24:37
    Temat: Re: Android 11 blokowanie grup numerów
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2022-12-08 o 19:21, Krzysztof kw1618 pisze:

    > 450...
    > 451...

    oj pomyłka.
    Są te numery należa do P4 - w tabeli dla ruchomych sieci

  • 3. Data: 2022-12-08 19:49:56
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

> [...]
    >

    > Są też jacyś niszowi operatorzy, gdzie nikt normalny nie ma numeru, a
    > odebractelefon.pl zeznaje, ze spamerzy mają te numery. Tych niszowych

    Do mnie codziennie dzwoni jakaś wirtualna asystentka. Szczeka chyba
    nagranie.
    Codziennie spod innego numeru kierunkowego.
    Też bym chciała zablokować zbiorczo to kur-stwo, a nie pojedynczo.

    --
    animka

  • 4. Data: 2022-12-08 20:00:20
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2022-12-08 o 19:49, Animka pisze:

    > Do mnie codziennie dzwoni jakaś wirtualna asystentka. Szczeka chyba
    > nagranie.
    > Codziennie spod innego numeru kierunkowego.
    > Też bym chciała zablokować zbiorczo to kur-stwo, a nie pojedynczo.

    To samo mam.
    Jeśli masz w miare nowy Android to:
    https://support.google.com/phoneapp/answer/3459196?h
    l=pl

    ale nadal czekam na kogoś kto mi podpowie, jak grupowo blokować numery.

  • 5. Data: 2022-12-08 21:30:34
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-12-08 o 20:00, Krzysztof kw1618 pisze:

    > To samo mam.
    > Jeśli masz w miare nowy Android to:
    > https://support.google.com/phoneapp/answer/3459196?h
    l=pl

    Nie chcę żadnego google suportować i nie wejdę w ten link.
    Android to najnowsza wersja w moim telefonie.

    > ale nadal czekam na kogoś kto mi podpowie, jak grupowo blokować numery.

    Ja też sobie poczekam, albo zgłoszę to na policji.

    --
    animka

  • 6. Data: 2022-12-08 21:57:54
    Temat: Re: androSraj 11 blokowanie grup numerów
    Od: Personalidade ?? Onisciente <p...@l...net.invalid>

    Krzysztof kw1618 wrote:
    > Czy ktoś znalazł jak zablokować całe pule numerów ?

    Nic prostszego, przykładowo wszystkie numery z neoPRL'u:

    +48

    lub

    +48*

    lub

    +48**

    Domowo jestem w ??: MEO, NOS oraz VodaSrajFone i blokada
    funkcjonuje w podanych trzech "filtrach".

    --
    Personalidade Onisciente

    ? Kto sieje wiatr, zbiera burzę! <-> Sow the wind, reap the whirlwind! ?

    ? https://youtu.be/tUBqdgETljY?t=66 ?

    ??

  • 7. Data: 2022-12-08 23:19:48
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 08.12.2022 o 19:21, Krzysztof kw1618 pisze:
    > W aplikacji TELEFON w smartfonie jest funkcja blokowanie numerów.
    > Czy ktoś znalazł jak zablokować całe pule numerów ?

    Nie wiem jaki masz toster z aplikacją Telefon bo oczywiste jest, że
    zawsze należy zataić markę telefonu, żeby odpowiadajacy musiał się
    spytać a pytający uznaje, że to nieistotne :]

    Mój stary telefon Samsung 8 z Andr. 10 potrafił sam oznaczać spam a
    obecny OPPO Reno 7 z Andr 12 automatycznie blokuje takie numery i sms
    tak, że czasem sprawdzam ile dziennie próbowało się dobić bo nawet nie
    mam powiadomienia (opcja).

    Jeszcze inna sprawa, że są programy darmowe, które to robią. Wystarczy
    poszukać w sklepie.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 8. Data: 2022-12-08 23:21:10
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

  • 9. Data: 2022-12-08 23:25:35
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

  • 10. Data: 2022-12-09 15:46:41
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-12-08 o 23:25, LordBluzg(R)?? pisze:

> [...]
    > obecny OPPO Reno 7 z Andr 12 automatycznie blokuje takie numery i sms
    > tak, że czasem sprawdzam ile dziennie próbowało się dobić bo nawet nie

    Mój telefon też oznajmia, że to spam i to na czerwono.
    Ma opcje automatycznego blokowania spamu, tylko tego nie ustawiłam, bo
    jak mi zablokuje rozmowę na którą czekam to co?

    --
    animka