  • 11. Data: 2022-12-09 21:10:22
    Temat: Re: Android 11 blokowanie grup numerów
    Od: dantes <d...@q...com>

    https://tiny.pl/w5hjp

  • 12. Data: 2022-12-09 22:49:22
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2022-12-08 o 23:25, LordBluzg(R)?? pisze:

    > Nie wiem jaki masz toster z aplikacją Telefon bo oczywiste jest, że
    > zawsze należy zataić markę telefonu, żeby odpowiadajacy musiał się
    > spytać a pytający uznaje, że to nieistotne :]

    Kruger&Matz Android 9
    Kruger&Matz Android 11
    Maxcom - Android 9

    ale nie wiem czy model ma znaczenie, bo to chyba tylko wersja Androida.
    Czasem bywa tak, że dodatkowa aplikacja po prostu się nie mieści, trzeba
    wy...ć jakąś inną, aby wgrać jakąś kolejną, a w dzisiejszych czasach
    niestety gdzie nie pójdziesz, to ci mówią, abyś wgrał aplikacje.
    Tj. oczywiście obowiązku nie ma, ale wtedy nie skorzystasz z usługi lub
    zapłacisz 3x więcej.

  • 13. Data: 2022-12-09 23:16:20
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 09.12.2022 o 22:49, Krzysztof kw1618 pisze:

    > Kruger&Matz Android 9
    > Kruger&Matz Android 11
    > Maxcom - Android 9
    >
    > ale nie wiem czy model ma znaczenie, bo to chyba tylko wersja Androida.

    No właśnie nie. Budżetówki są mocno okrojone i nawet mają "swoje
    dialery" i praktycznie nie są wspierane w sensie dodatkowych fiuczerów
    (nowości). Jakoś wygląda i jakoś działa, nie mylić z jakością :)

    Nie ukrywam, że gorszych od w/w trudno spotkać bo okrojone są dość
    mocno, szczególnie z pamięci, nie pisząc już o modelu procka.

    Kilka razy miałem z nimi styczność i często "chorowały" na uszkodzenie ROM.

> [...]
    > niestety gdzie nie pójdziesz, to ci mówią, abyś wgrał aplikacje.
    > Tj. oczywiście obowiązku nie ma, ale wtedy nie skorzystasz z usługi lub

    No i tu się zgodzę. Wystarczy zainstalować FB i Chrome i brak miejsca w
    słabych telefonach, nie pisząc już o "muleniu" :) Polecam jednak
    bardziej markowe. Obecnie nie wezmę do reki poniżej 4G RAM i 64G dysk bo
    są to, jak dla mnie, wymagania minimalne na obecne potrzeby.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 14. Data: 2022-12-10 10:56:14
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2022-12-09 o 23:16, LordBluzg(R)?? pisze:

> [...]
    > bardziej markowe. Obecnie nie wezmę do reki poniżej 4G RAM i 64G dysk bo
    > są to, jak dla mnie, wymagania minimalne na obecne potrzeby.

    Nie dodałem modeli:
    Kruger&Matz live 7 Android 8.1 Oreo
    Kruger&Matz live 9 Android 11

    ale w temacie korzystania z listy blokowania w aplikacji telefon ?

  • 15. Data: 2022-12-10 16:54:33
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 10.12.2022 o 10:56, Krzysztof kw1618 pisze:
> [...]
    [...]

    > Nie dodałem modeli:
    > Kruger&Matz live 7 Android 8.1 Oreo
    > Kruger&Matz live 9 Android 11
    >
    > ale w temacie korzystania z listy blokowania w aplikacji telefon ?

    Bo w/w smartfony nie będą miały aktualizacji aplikacji TELEFON, która
    się ciągle rozwija ani nie będą miały aktualizacji do Anrd 12.

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.go
    ogle.android.dialer&hl=pl

    Nie wiem, czy w/w masz już zainstalowaną w najnowszej wersji.

    Proponuję najpierw poczytać w google na temat tej apki, krajów w których
    działają niektóre opcje i blokowanie numerów oraz zaawansowana ochrona
    przed spamem.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>