  • 1. Data: 2014-12-29 14:59:00
    Temat: Android 2.3 - start - krotkie pytanie
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Czy w Androidzie 2.3 mozna jakos ograniczyc liczbe aplikacji
    uruchamiajacych sie przy starcie?
    Czy ten system tak ma, ze dziala automagicznie i uzytkownik nie ma to
    wplywu?
    :-(
    --
    TA

  • 2. Data: 2014-12-29 15:22:17
    Temat: Re: Android 2.3 - start - krotkie pytanie
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2014-12-29 o 14:59, T...@s...in.the.world pisze:
> [...]
    > uruchamiajacych sie przy starcie?
    > Czy ten system tak ma, ze dziala automagicznie i uzytkownik nie ma to

    Jakiś ubijacz aplikacji trzeba zainstalować. Np. Advanced Task Manager
    (z tym że ten znam z 4.4). Albo zrootować, i samemu zrobić porządek z
    aplikacjami.

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 3. Data: 2014-12-29 15:57:48
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <54a1639c$0$2656$65785112@news.neostrada.pl>,
    ALEX Alpha MR <k...@s...us> wrote:

    > Jakiś ubijacz aplikacji trzeba zainstalować. Np. Advanced Task Manager
    > (z tym że ten znam z 4.4). Albo zrootować, i samemu zrobić porządek z
    > aplikacjami.

    No tak, ale mi nie chodzi o to zeby ubijac, tylko zeby sie w ogole nie
    ladowaly.
    Przy starcie laduje mi sie 30-40 aplikacji i zanim sie zaladuje task
    manager i je ubije to telefon niemal stoi.
    --
    TA

  • 4. Data: 2014-12-29 17:47:01
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik Titus_Atomicus napisał:

    > No tak, ale mi nie chodzi o to zeby ubijac, tylko zeby sie w ogole nie
    > ladowaly.

    Root i ręcznie usuń niechciane aplikacje. Od razu poczujesz ulgę.

  • 5. Data: 2014-12-29 18:19:51
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <m7s0i5$2c4$1@node1.news.atman.pl>, "Tomek" <n...@o...pl>
    wrote:

    > Root i ręcznie usuń niechciane aplikacje. Od razu poczujesz ulgę.

    A w Androidzie (2.3) nie mozna miec zainstalowanych aplikacji, ale
    ladowac je wtedy kiedy sie chce, a nie automatycznie?
    --
    TA

  • 6. Data: 2014-12-29 23:51:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    T...@s...in.the.world wrote:

    > No tak, ale mi nie chodzi o to zeby ubijac, tylko zeby sie w ogole nie
    > ladowaly.
    > Przy starcie laduje mi sie 30-40 aplikacji i zanim sie zaladuje task
    > manager i je ubije to telefon niemal stoi.

    to co to za telefon? bo nawet na moim archaicznym HTC z 200MB RAMu nie
    było problemu. bardziej masz problem z brakiem miejsca na dane. wywal
    część aplikacji to ci się poprawi.

    Generalnie samo startowanie aplikacji nie ma znaczenia bo system robi to
    kiedy chce i ubija kiedy potrzebuje. Tak jest skonstruowany Android.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 7. Data: 2014-12-30 00:30:36
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-12-29 14:59, T...@s...in.the.world pisze:
> [...]
    > uruchamiajacych sie przy starcie?
    > Czy ten system tak ma, ze dziala automagicznie i uzytkownik nie ma to
    Przy pierwszym uruchomieniu powyłączaj sobie to co pobiera sobie
    internet (nawet GPS jak w danej chwili nie potrzebny) oraz Dane
    komórkowe (włączasz wtedy kiedy Ci internet potrzebny. Jak masz darmowe
    Wifi to łącz się z internetem przez Wifi.
    Aplikacje pracujące w tle też możesz zatrzymać w/g swojego uznania.

    --
    animka

  • 8. Data: 2014-12-30 00:40:30
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <m7sltr$2hj$1@dont-email.me>, masti <g...@t...hell> wrote:

    > to co to za telefon? bo nawet na moim archaicznym HTC z 200MB RAMu nie
    > było problemu.

    Motorola Defy Plus
    > bardziej masz problem z brakiem miejsca na dane. wywal
    > część aplikacji to ci się poprawi.

    Ale ja wiekszosci z tych aplikacji tych potrzebuje od czasu do czasu.
    I chyba nie chodzi o 'miejsce na dane' bo mam wolne 327MB

    > Generalnie samo startowanie aplikacji nie ma znaczenia bo system robi to
    > kiedy chce i ubija kiedy potrzebuje. Tak jest skonstruowany Android.
    To chyba tylko w teorii, bo ten moj tego nie potrafi.
    --
    TA

  • 9. Data: 2014-12-30 15:58:53
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <m7so7p$vtf$1@node1.news.atman.pl>,
    animka <a...@t...wp.pl> wrote:

> [...]
    > Wifi to łącz się z internetem przez Wifi.
    > Aplikacje pracujące w tle też możesz zatrzymać w/g swojego uznania.

    E, nie zrozumialas.
    Ja po prostu nie chce zeby mi sie to wszytsko ladowalo.
    A sie laduje. To ze nie mam wylaczony transfer danych i kilka innych
    rzeczy, to oczywiste, ale to nie zalatwia sprawy.
    --
    TA

  • 10. Data: 2014-12-30 17:10:43
    Od: Trybun <i...@j...ru>

> [...]
    > uruchamiajacych sie przy starcie?
    > Czy ten system tak ma, ze dziala automagicznie i uzytkownik nie ma to

    W wersji 2.2 można to zrobić w ten sposób:
    ustawienia->aplikacje->uruchomione usługi, i tu można aplikacje które
    nie są ci potrzebne wyłączać. Nic złego się nie stanie, po prostu gdy
    taka aplikacja będzie potrzebna to wystarczy kliknąć na jej ikonę i
    program będzie dostępny, sam nigdy się nie włączy.
    Może w Andku 2.3. jest podobnie..