  • 1. Data: 2014-12-29 20:51:59
    Temat: nju mobile reklamacja... tylko za 5PLN??!!
    Od: "Pawel G." <c...@o...pl>

    Witam,

    Jest sobie problem techniczny (nawet wydawało mi się, że błahy, oj ja
    głupi): nie działa dzwonienie z sieci stacjonarnych na numer
    przeniesiony z upadłego mBanku. Piszę zgłoszenie techniczne przez ich
    panel... za parę dni "ubite" bez odzewu. Piszę reklamację, za parę dni
    "ubita" jw.. Piszę reklamację na reklamację i otrzymuję w końcu
    odpowiedź, że owszem mogą to naprawić (nawet w 48h!), ale tylko jak
    zgłoszę przez ich infolinię, koszt zgłoszenia... 5PLN... WTF?!

    Czy naprawdę teraz jedyna droga zgłaszania problemów technicznych w
    Orange/Nju to jest droga płatna?? I to jest zgodne z "jakimś" prawem?
    O_o Zadałem to pytanie prezesowi UKE, ale "jak w studnię".

    Paweł

  • 2. Data: 2014-12-29 21:21:22
    Temat: Re: nju mobile reklamacja... tylko za 5PLN??!!
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-29 o 20:51, Pawel G. pisze:
> [...]
    > Orange/Nju to jest droga płatna?? I to jest zgodne z "jakimś" prawem?
    > O_o Zadałem to pytanie prezesowi UKE, ale "jak w studnię".

    Z innej sieci nie da się do nich dodzwonić?

    Reklamację zawsze możesz złożyć pisemnie, zażądaj odszkodowania 100zł,
    brak odpowiedzi w ciągu 30 dni to uznanie żądania.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2014-12-29 22:11:37
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]
    > Orange/Nju to jest droga płatna?? I to jest zgodne z "jakimś" prawem?
    > O_o Zadałem to pytanie prezesowi UKE, ale "jak w studnię".

    Od 25 grudnia za infolinię nie mogą żądać więcej niż za zwykłą rozmowę
    według cennika taryfy.
    http://dziennikustaw.gov.pl/du/2014/827/1
    Orange się dostosowało już.
    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/beda-tansze-polac
    zenia-z-infolinia-orange,2,3,32082.html

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2014-12-29 22:31:51
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 29 Dec 2014 20:51:59 +0100, "Pawel G." <c...@o...pl> wrote:

> [...]
    >Orange/Nju to jest droga płatna?? I to jest zgodne z "jakimś" prawem?
    >O_o Zadałem to pytanie prezesowi UKE, ale "jak w studnię".

    Trudno powiedzieć, ale może być taka możliwość że konsultant wprowadza
    w błąd w tym przypadku.
    Możesz zadzwnić z innej sieci. Nr to 690 610 610
    W dobie no limit taniej wyjdzie niż te 5zł

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2014-12-30 00:35:08
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-12-29 22:31, dizel pisze:

    > Trudno powiedzieć, ale może być taka możliwość że konsultant wprowadza
    > w błąd w tym przypadku.
    > Możesz zadzwnić z innej sieci. Nr to 690 610 610
    > W dobie no limit taniej wyjdzie niż te 5zł

    Albo w panelu użytkownika na stronie internetowej, zgłoszenie do BOK
    albo reklamacja.
    Szybciej odpiszą na maila (jeśli widnieje u nich w systemie).

    --
    animka

  • 6. Data: 2014-12-30 14:40:26
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Reklamację zawsze możesz złożyć pisemnie, zażądaj odszkodowania 100zł,
    > brak odpowiedzi w ciągu 30 dni to uznanie żądania.

    jeżeli te 100 złotych ma być do wygadania - masz duże szanse.
    Mnie się wielokrotnie udawało
    ToMasz

  • 7. Data: 2014-12-30 19:06:11
    Od: Grzexs <g...@u...tlen.pl>

    [...]

    > Albo w panelu użytkownika na stronie internetowej, zgłoszenie do BOK
    > albo reklamacja.
    > Szybciej odpiszą na maila (jeśli widnieje u nich w systemie).

    Dziwne, ale gdy przenosiłem numer z mBanku (ale do playa) miałem
    podobnie. Po prostu poszedłem do salonu i zgłosiłem. Może też idź do
    salonu Orange?

    A jak już nic nie pomoże, to przenieś ,,na chwilę" numer do innego
    operatora i ,,wróć", gdy wygadasz środki, jakie ci dadzą za przeniesienie.

    To ćwiczyłem z inną kartą, nie chciało już mi się kopać z koniem i
    zrobiłem w ten sposób.

    --
    Grzexs

  • 8. Data: 2014-12-30 19:28:38
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 30 Dec 2014 19:06:11 +0100, Grzexs <g...@u...tlen.pl>
    wrote:

    >Dziwne, ale gdy przenosiłem numer z mBanku (ale do playa) miałem
    >podobnie. Po prostu poszedłem do salonu i zgłosiłem. Może też idź do
    >salonu Orange?

    Salony Orange nie obsługują klientów nju, więc nic się nie wskóra.
    Coś za coś płacisz mniej za usługi, a jak będzie jakiś problem to albo
    radź sobie sam albo dołóż do interesu.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2014-12-31 11:16:05
    Od: "Pawel G." <c...@o...pl>

    Witam,

    <szok>
    Oooo... jednak skarga do prezesa UKE zadziałała. Właśnie miałem telefon
    z NJU/Orange, że UKE "interweniowało" i już ktoś koło tego "biega".
    Niniejszym dziękuję Panu prezesowi za interwencję. Czekam na "(po/na)prawę".
    </szok>

    Paweł

  • 10. Data: 2014-12-31 11:50:34
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Pawel G." napisał w wiadomości grup

> [...]

    >NJU/Orange, że UKE "interweniowało" i już ktoś koło tego "biega".
    >Niniejszym dziękuję Panu prezesowi za interwencję. Czekam na

    Żaden szok, ten urząd działa i to skutecznie, tez ich "użyłem" w starciu
    tepsą. Z tym, że u mnie była to kwestia zrobienia przez tepsę inwestycji w
    postaci wkopania kabla. Po interwencji poszło gładko.