  • 1. Data: 2012-11-09 22:27:42
    Temat: [Android] nie widzi sieci wifi/routera
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    witam

    jest router tplink, chwilowo mu już zdjąłem wszystkie zabezpieczenia.
    "daje internet" w tej chwili 2 komputerom (wifi) i jednemu telefonowi.
    JEdnak na stole leży mi motorola Defy, która za cholere nie "widzi" tego
    routera. "na szybko" włączyłem w Sory eriksonie "przenośny hot spot" -
    defy się połączyła - internet jest. Defy łączy się ładnie też (wifi) z
    linksysem sąsiada.... a z feralnym tplikiem nie.

    Tp link ma już wyłączone wszystkie zabezpieczenia. w statusie wifi,
    nawet nie mignie przez ułamek sekundy mac adres defy.

    Defy... wi fi załączone, zainstalowany wifi analizer - nie ma sieci z
    tplika i basta. po wpisaniu ręcznym sieci - zapamiętana poza zasięgiem.

    macie jakieś pomysły co z tym zrobić?

    ToMasz

  • 2. Data: 2012-11-09 22:46:01
    Temat: Re: [Android] nie widzi sieci wifi/routera
    Od: Paweł Muszyński <"pmuch.nospam"@bolinko.wytnijto.org>

    W dniu 2012-11-09 22:27, ToMasz pisze:
> [...]
    >
    > Defy... wi fi załączone, zainstalowany wifi analizer - nie ma sieci z
    > tplika i basta. po wpisaniu ręcznym sieci - zapamiętana poza zasięgiem.

    Jaki masz numer kanału w TPLinku?

    Mój któryś telefon widział tylko niskie numery kanałów.

    P.

  • 3. Data: 2012-11-09 23:01:54
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Jaki masz numer kanału w TPLinku?
    >
    > Mój któryś telefon widział tylko niskie numery kanałów.
    >
    > P.

    TRAFIŁEŚ!!!!!!!111
    13, bo sam robiłem antene i na 13 lepiej działało.
    zmieniłem na 11 i działa

    ToMasz