  • 1. Data: 2012-11-09 19:54:46
    Temat: iHater
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    http://allegro.pl/show_item.php?item=2773691097

    J.

  • 2. Data: 2012-11-09 20:00:50
    Temat: Re: iHater
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-11-09 19:54, J.F wrote:

    > http://allegro.pl/show_item.php?item=2773691097
    >

    > J.

    gosc ma login wujekwaldus... ;]

  • 3. Data: 2012-11-09 21:19:48
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-11-09 19:54:46 +0100, "J.F" <j...@p...onet.pl> said:

    > http://allegro.pl/show_item.php?item=2773691097

    "Kupiłem ten szmelc tylko dlatego aby, żaden apel fan nie mówił mi:"

    Chory umysłowo.
    ;>

    --
    Bydlę

  • 4. Data: 2012-11-09 21:50:50
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <s...@s...op.pl>

    W dniu 09.11.2012 o 21:19 Bydlę <p...@g...com> pisze:

    > "Kupiłem ten szmelc tylko dlatego aby, żaden apel fan nie mówił mi:"
    >
    > Chory umysłowo.
    > ;>

    Ej, ale to jest całkiem dobry patent marketingowy. Robisz badziewie i
    sprzedajesz przeraźliwie drogo - ludzie kupią tylko po to, żeby sprawdzić,
    dlaczego cena jest tak wysoka ;P

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 5. Data: 2012-11-09 22:09:49
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-11-09 21:50:50 +0100, "Wojciech \"Spook\" Sura"
    <s...@s...op.pl> said:

    > d:

    > mi:"

    > Ej, ale to jest całkiem dobry patent marketingowy.

    Ale dla jełopów.
    Przeczytałeś tytuł aukcji?
    Bo ja po przeczytaniu byłem pewien, że nie ma takiej kombinacji
    warunków, bym się zdecydował na kupienie czegokolwiek od kogoś, kto
    napisał "te badziewie".

    > Robisz badziewie i
    > sprzedajesz przeraźliwie drogo - ludzie kupią tylko po to, żeby sp rawdzić,
    > dlaczego cena jest tak wysoka ;P

    To, to tak, ale tu mamy przypadek kogoś, kto dokonuje idiotycznych
    zakupów, bo mu głosy (w Sieci) kazały...
    ;-)))

    --
    Bydlę

  • 6. Data: 2012-11-10 11:00:28
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > badziewie".

    > To, to tak, ale tu mamy przypadek kogoś, kto dokonuje idiotycznych
    > zakupów, bo mu głosy (w Sieci) kazały...

    Jestes w bardzo mylnym bledzie. Tak skonstruowany opis daje mu darmowa
    reklame na duza skale.

  • 7. Data: 2012-11-10 12:02:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 10 Nov 2012 11:00:28 +0100, Ghost napisał(a):
    > Jestes w bardzo mylnym bledzie. Tak skonstruowany opis daje mu darmowa
    > reklame na duza skale.

    Ale co - w wyniku takiej reklamy pomyslisz sobie "kupie ajfona" ?
    Czy w wyniku tej reklamy przypomnisz sobie "o, przeciez chce sobie kupic
    ajfona, kupie od niego". I nawet nie sprawdzisz jakie sa inne oferty :-)

    J.

  • 8. Data: 2012-11-10 16:06:08
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 9 Nov 2012 19:54:46 +0100, J.F napisał(a):

    > http://allegro.pl/show_item.php?item=2773691097

    Ktoś jednak kupił.
    Czyżby polski przedstawiciel firmy Apple? ;)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 9. Data: 2012-11-10 17:04:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k7jjt4$3dq$1@node1.news.atman.pl...

    > gosc ma login wujekwaldus... ;]

    To nasz grupowy wujek Walduś??? :-)
    Szkoda że nie pisze czy ma zdjętego simlocka, ani w jakiej jest
    kondycji jeśli chodzi o kosmetykę - może bym kupił...
    Ile to te 1570zł wychodzi - 480 dolarów - nie za drogo!

  • 10. Data: 2012-11-10 17:30:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris94" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote in message

    > Ktoś jednak kupił.
    > Czyżby polski przedstawiciel firmy Apple? ;)

    Jak to kupił, skoro jest jeszcze 10 dni do końca aukcji?