  • 1. Data: 2009-10-12 07:56:17
    Temat: Andrzej Barwinski [GDA] nie zyje
    Od: zuzka600f <z...@o...pl>

    Czesc,
    zasadniczo takie informacje na Grupe nie ida, ale, ze Andrzej swego
    czasu nawet dosc intensywnie sie udzielal, prm jest szeroko dostepnym
    medium, to zamieszczam.

    Andrzej Barwinski (z Gdanska, jezdzil stara Kawa GPZ) zginal wczoraj
    wczesnym popoludniem w okolicach Zabkowic Slaskich. Z tego co wiem,
    nie bylo udzialu innych w tym co sie stalo - wpadl w poslizg przy
    niezbyt duzej predkosci i nieszczesliwie spotkal sie z ziemia.

    Na razie nie mam informacji o pogrzebie. Zainteresowanych prosze o
    info na priv. Jak bede wiedzial - przekaze.

    Uwazajcie na siebie - jesien jest zdradliwa.

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 2. Data: 2009-10-12 08:01:26
    Temat: Re: Andrzej Barwinski [GDA] nie zyje
    Od: "paweł ACE" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    zuzka600f <z...@o...pl> napisał(a):

    > Czesc,
    > zasadniczo takie informacje na Grupe nie ida, ale, ze Andrzej swego
    > czasu nawet dosc intensywnie sie udzielal, prm jest szeroko dostepnym
    > medium, to zamieszczam.

    smigalismy te 10 lat temu po gorach hen tam gdzies na poludniu i na wschodzie
    Europy:-(

    pawel ACE
    TT i ST

  • 3. Data: 2009-10-12 09:36:30
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    zuzka600f pisze:

    > Andrzej Barwinski (z Gdanska, jezdzil stara Kawa GPZ) zginal wczoraj
    > wczesnym popoludniem w okolicach Zabkowic Slaskich.

    A ić! z takimi wiadomościami... :-(

    Szukając jakiejś pociechy w tej sytuacji: odszedł realizując swoją pasję
    (moto) na emeryturze. Myślę, że wielu by tak chciało...

    --

    pozdr
    pj

  • 4. Data: 2009-10-12 17:59:28
    Od: BlueTWIN <t...@m...org>

    (pj) pisze:

    > A ić! z takimi wiadomościami... :-(
    >
    > Szukając jakiejś pociechy w tej sytuacji: odszedł realizując swoją pasję
    > (moto) na emeryturze. Myślę, że wielu by tak chciało...
    No niestety, kolejny 100% pasjonat odszedł, ech...