  • 1. Data: 2009-10-11 05:54:53
    Temat: Czy podgrzewane manetki zastąpią grube rękawice?
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Wczoraj przejechałem 250 km. Pogoda świetna - lekkie słońce i temperatura
    ponad 10 st.
    Zmarzły mi jednak dłonie i tak sobie myślę, czy wydać 180 zł na grube
    rękawice, czy może na podgrzewane manetki.

    Kombinuję, że takie manetki przydadzą się i latem w czasie deszczu.

    A jakie jest Wasze zdanie?

    MN

  • 2. Data: 2009-10-11 08:40:24
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Marcin N wydusił z siebie te słowy:

> [...]
    > rękawice, czy może na podgrzewane manetki.
    >
    > Kombinuję, że takie manetki przydadzą się i latem w czasie deszczu.

    grzane manetki nie chronią od wiatru.
    Zainwestuj w rękawice.

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

  • 3. Data: 2009-10-11 09:01:35
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    Marcin N pisze:
> [...]
    > rękawice, czy może na podgrzewane manetki.
    >
    > Kombinuję, że takie manetki przydadzą się i latem w czasie deszczu.

    Moje zdanie jest nastepujace:
    na niskie temperatury najlepiej sie sprawdzaja nie za grube rekawice +
    grzane manetki + handbary. Jesli masz ochote smigac przy temp. bliskich
    0 st. C. to polecam taka wlasnie konfiguracje.

    Zdrowko

    --
    FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

  • 4. Data: 2009-10-11 09:33:26
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Marcin N pisze:
    > czy wydać 180 zł na grube
    > rękawice, czy może na podgrzewane manetki.

    a czym ty jezdzisz? Bo grube rekawice w motocyklu czulym na ruch ca. 2
    mm rolgazu (np. sport, sport-turystyk > ca. 120 KM) to porazka i
    proszenie sie o niekontrolowane wheelie

    --

    pozdr
    pj

  • 5. Data: 2009-10-11 09:46:42
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    (pj) pisze:

    > a czym ty jezdzisz? Bo grube rekawice w motocyklu czulym na ruch ca. 2
    > mm rolgazu (np. sport, sport-turystyk > ca. 120 KM) to porazka i
    > proszenie sie o niekontrolowane wheelie

    atam. jakoś daje rade.

    --
    - gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 6. Data: 2009-10-11 10:07:25
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sun, 11 Oct 2009 07:54:53 +0200, Marcin N
    <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    [...]
    > Zmarzły mi jednak dłonie i tak sobie myślę, czy wydać 180 zł na grube
    > rękawice, czy może na podgrzewane manetki.

    Elektryczne rękawice, grzeją dłoń od obu stron, a nie jak manetki tylko
    od dołu. ;-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 7. Data: 2009-10-11 10:19:56
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 11 Paź, 11:33, "(pj)" <j...@g...com> wrote:

    > a czym ty jezdzisz? Bo grube rekawice w motocyklu czulym na ruch ca. 2
    > mm rolgazu (np. sport, sport-turystyk > ca. 120 KM) to porazka i
    > proszenie sie o niekontrolowane wheelie

    No to chyba mam popsuty motór :-( Co więcej jechałem nim pierwszy raz
    w takich właśnie rękawicach.

    --
    Artur

  • 8. Data: 2009-10-11 10:31:56
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    > Elektryczne rękawice, grzeją dłoń od obu stron, a nie jak manetki tylko
    > od dołu. ;-)

    a krzesło elektryczne grzeje w tyłek :]

  • 9. Data: 2009-10-11 11:08:33
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sun, 11 Oct 2009 12:31:56 +0200, metalbeast <p...@-...pl>
    wrote:

    [...]
    > a krzesło elektryczne grzeje w tyłek :]

    Znaczy, podgrzewane siedzenie? No też uważam że to trochę głupie jest, ale
    co poradzić, BMW wie swoje ;-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 10. Data: 2009-10-11 11:58:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 11 Oct 2009 07:54:53 +0200, osobnik zwany Marcin N
    wystukał:

> [...]
    > rękawice, czy może na podgrzewane manetki.
    >
    > Kombinuję, że takie manetki przydadzą się i latem w czasie deszczu.

    po pierwsze handbary, które osłonią od wiatru. Kupiłem grubsze
    rękawiczki, ale i tak jeżdżę w krótkich.

    PS: grzane manetki nie zabezpieczają przed przymarzaniem palców do
    klamek :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?