  • 1. Data: 2012-08-10 22:28:36
    Temat: Anglik - rejestracja
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Czy samochód z kierownicą po prawej stronie można zarejestrować w Polsce?
    Jak wyglada kwestia OC? Jakieś zwyżki za "anglika"?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

  • 2. Data: 2012-08-10 22:35:41
    Temat: Re: Anglik - rejestracja
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Budzik pisze tak:

    > Czy samochód z kierownicą po prawej stronie można zarejestrować w
    > Polsce?

    Chyba nadal nie można.

    Czy można już zarejestrować ponownie w Polsce swój samochód który
    zarejestrowało się w Anglii? Czy nadal nie?

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 3. Data: 2012-08-10 22:37:40
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-08-10 22:35, PiteR pisze:

    > Chyba nadal nie można.

    można

  • 4. Data: 2012-08-10 22:40:53
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** nazgul pisze tak:

    > można

    od kiedy?

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 5. Data: 2012-08-11 08:52:58
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 10 Aug 2012 22:35:41 +0200, PiteR napisał(a):

    > Chyba nadal nie można.

    40 lat temu zarejestrowałem mini morrisa. Bez problemu.
    --
    Jacek

  • 6. Data: 2012-08-11 10:09:43
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    net.pl
    *nazgul* napisał(-a):

    > można

    Chyba nie dalej jak dwa tygodnie temu gdzieś w radiu słyszałem, że jest
    opcja, że najprawdopodobniej takich rejestracji nie będzie, wbrew opinni
    i nakazom UE.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 7. Data: 2012-08-11 11:30:13
    Od: "oneir" <s...@s...com>

    > Czy samochód z kierownicą po prawej stronie można zarejestrować w Polsce?
    > Jak wyglada kwestia OC? Jakieś zwyżki za "anglika"?

    aktualnie to teraz chyba tylko jako pojazd specjalny- smieciarko zamiatarka,
    one maja kierownice z prawej strony :D

  • 8. Data: 2012-08-11 11:39:06
    Od: K <...@...c>

    W dniu 10.08.2012 22:40, PiteR pisze:

    > od kiedy?

    od zawsze, tylko badan technicznych nie przejdzie ;]

  • 9. Data: 2012-08-11 12:12:00
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** K pisze tak:

    > od zawsze, tylko badan technicznych nie przejdzie ;]

    Jakie to polskie. Wzruszyłem się :)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 10. Data: 2012-08-11 13:36:13
    Od: <j...@g...pl>

    > Czy samochód z kierownicą po prawej stronie można zarejestrować w Polsce?
    > Jak wyglada kwestia OC? Jakieś zwyżki za "anglika"?

    Kilka lat temu widzialem w Krakowie samochod z kierownica po prawej stronie
    i na krakowskich rejestracjach. Nie pamietam, co to byl za samochod, ale
    jakis w miare nowy, zwykly, osobowy. Wtedy nie mozna bylo i niewielu
    myslalo, ze kiedys pojawia sie w ogole glosy na "tak". Ale ktos to jakos
    sobie zalatwil.

    --
    Jan-xx