  • 1. Data: 2009-08-28 12:56:00
    Temat: Aplikacje Google - problem z domeną
    Od: Shponter <s...@g...com>

    Witam.

    Mam domenę i chciałem pod nią podpiąć aplikacje Google.
    Nie mogę się zalogować do panelu zarządzania domeną (http://
    www.google.com/apps/intl/pl/business/index.html) bo dostaję błąd:
    "Sorry, you've reached a login page for a domain that isn't using
    Google Apps. Please check the web address and try again."

    Próbowałem dodać ją jako nową (http://www.google.com/a/cpanel/domain/
    new) i dostaję komunikat:
    "Ta domena została zarejestrowana i jest w trakcie procesu
    weryfikowania własności. Jeśli uważasz, że rejestracja była
    nieuprawniona, administrator Twojej domeny powinien skontaktować się z
    pomocą techniczną Google."

    Miał ktoś podobny problem i wie jak go rozwiązać?
    Ewentualnie jak się skontaktować z tą pomocą techniczną Google?
    Googlałem dosyć długo ale nie znalazłem żadnej informacji na ten
    temat...

    Z góry dzięki

  • 2. Data: 2009-08-28 16:52:06
    Temat: Re: Aplikacje Google - problem z domeną
    Od: Mateusz Viste <m...@n...please>

    On Friday 28 August 2009 14:56, Shponter wrote:
> [...]
    > weryfikowania własności. Jeśli uważasz, że rejestracja była
    > nieuprawniona, administrator Twojej domeny powinien skontaktować się z

    Proste: witryna musi przejść proces weryfikacji. Polega to na tym, że
    Google podaje ci meta tag HTML do wklejenia na stronę, by sprawdzić czy
    jesteś rzeczywistym właścicielem strony. Alternatywnie można stworzyć
    nowy plik (ze specyficzną nazwą) w katalogu głównym strony.

    > Googlałem dosyć długo ale nie znalazłem żadnej informacji na ten
    > temat...

    Widocznie mało szukałeś. Albo wcale. Proces weryfikacji jest jasno
    opisany.

    Pozdrawiam,
    Mateusz Viste