  • 21. Data: 2014-10-28 05:37:03
    Temat: Re: Apple i prywatno??
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości
    news:m2k3k4$o73$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "A.L." <a...@a...com>

    > Kradną

    Przeczytaj umowę a zobaczysz że nikt Cię nie okradł.

  • 22. Data: 2014-10-28 05:37:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > To nie durnowatość a odruchy. Nie podoba się komuś jakieś
    > działanie googla to zmienia usługodawcę. Nie twierdzę że ten
    > inny zarobi na czymś innym niż reklamy ale wybór jednak jest.
    > I zawsze można sprawdzić czy ten inny nie robi tego co nas
    > zdenerwowało w googlu.

    Wybór masz mniej więcej taki czy siedzieć na deszczu czy wejść pod rynnę.

  • 23. Data: 2014-10-28 05:39:02
    Temat: Re: Apple i prywatność
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Położenie też można wyłaczyć -

    Kolejne złudzenie.

    > zresztą gugle moje położenie zazwyczaj mają w miejscu odległym od
    > rzeczywistego ze 100 km :)

    Jakoś śmiem wątpić.

  • 24. Data: 2014-10-28 09:32:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Kolejne złudzenie.

    wiem, że dla Ciebie to niewyobrażalne.

    > Jakoś śmiem wątpić.

    no, popatrz a ja nie wiedziałem, ze w Londynie same polskie samochody
    jeżdżą

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 25. Data: 2014-10-28 15:44:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Kolejne złudzenie.

    >Jakoś śmiem wątpić.

    Zalezy. Jak wylaczysz GPS (bierze duzo pradu, wiec nie wlacza sie sam
    bez istotnej potrzeby, a i pod dachem nie dziala), i wylaczysz wifi i
    wylaczysz GSM, to pozostaje ustalenie po nr IP.
    A jak jestes w neostradzie i IP sie zmienia, to te 100km potrafi byc.

    W telefonie trudno wylaczyc wifi, ale mozna zmieniac sieci i routery
    :-)

    http://ie.microsoft.com/testdrive/mobile/
    i tam geolocation.

    J.

  • 26. Data: 2014-10-28 16:22:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > W telefonie trudno wylaczyc wifi,

    hmm, jedno tapnięcie to trudno?

  • 27. Data: 2014-10-28 16:55:23
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-10-28 05:36, Użytkownik Pszemol napisał:

    > Przedstaw alternatywę która nie gromadzi u siebie zapytań
    > użytkowników razem ze stopkami geograficznymi...

    Niby z jakiej racji ? Mogę przedstawić alternatywę która znajdzie
    to co jej wpiszę. Jak rozumiem odwołujesz bzdurę którą sam wcześniej
    napisałeś, tę o daniu rady zastąpienia googla czymś innym. :-)

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2014-10-28 16:56:47
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-10-28 05:37, Użytkownik Pszemol napisał:

    > Wybór masz mniej więcej taki czy siedzieć na deszczu czy wejść pod rynnę.

    Ja mam sporo większy. No ale ja używam tez innych systemów
    niż te od nadgryzionego jabłuszka. :-)

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2014-10-28 17:59:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "masti" napisał w wiadomości
    >hmm, jedno tapnięcie to trudno?

    I zrezygnujesz z internetu w telefonie, czy podlaczysz sie po kabelku,
    zeby dostep byl, a te * nie wiedzialy gdzie jestes ? :-)
    W tym sensie trudno.

    Poza tym mimo tapniecia oni sobie moga na chwile wlaczyc.

    Routerek z Bluetoothem, czy routerek z wifi i gustowna skrzyneczka
    ekranujaca inne sieci ?
    A moze routerek z symulatorem innych sieci ?

    J.

  • 30. Data: 2014-10-28 20:30:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

> [...]
    > W tym sensie trudno.
    >
    > Poza tym mimo tapniecia oni sobie moga na chwile wlaczyc.

    tak samo mogą sobie włączyć GPSa i transmisję 3G albo odczyt pozycji z
    BTSów. wszystko można