  • 51. Data: 2014-11-02 00:43:53
    Temat: Re: Apple i prywatno??
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 01 Nov 2014 11:40:57 -0500, A.L. <a...@a...com> wrote:
    > TOR?... Chcesz zeby przy nastepnym locie za granice nie wpuscili cie
    > do samolotu bo jestes podejzrany o dzialamnosc terroeystyczna?

    Jaki jest związek przyczynowo-skutkowy? Skąd mają wiedzieć, że
    korzysta do celów nielegalnych z TORa?

    To tak jak z tym kawałem, co u gazdy milicja aparaturę do bimbru w
    szopie znalazła:
    - Oj posiedzicie gazdo!
    - Za co??
    - Za aparaturę
    - To i za gwałt mnie sądzcie
    - Dlaczego?
    - Bo też mam aparaturę...

    --
    Marek

  • 52. Data: 2014-11-02 00:51:04
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 02 Nov 2014 00:43:53 +0100, Marek <f...@f...com> wrote:

> [...]
    >korzysta do celów nielegalnych z TORa?
    >
    >To tak jak z tym kawałem, co u gazdy milicja aparaturę do bimbru w

    Zapytaj Snowdena. I tych ktorzy pzrez pomylke znalezli sie na takich
    listach

    A.L.

  • 53. Data: 2014-11-02 09:14:57
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 01 Nov 2014 18:51:04 -0500, A.L. <a...@a...com> wrote:
    > Zapytaj Snowdena. I tych ktorzy pzrez pomylke znalezli sie na takich
    > listach

    Mam czasami wrażenie, ze piszesz coś aby pisać, nie mając większego
    pojęcia o czym piszesz albo po co piszesz....
    Jaką pomyłkę? Jakich listach? Skala używania tora jest coraz większa,
    to że ktoś używa tora nie oznacza, że używa go do celów nielegalnych
    lub sam jest przestępcą.
    Rozsiewasz (świadomie lub nie) paranoję antytorową.

    --
    Marek

  • 54. Data: 2014-11-02 11:42:12
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-11-01 09:03, Użytkownik Marek napisał:

    > Taa, poużywaj googla przez tora, ciekawe jak szybko znudzi Co się
    > wpisywanie captchy przy każdym kliknięciu by udowadniać, że łącząc się z
    > "podejrzanej sieci nie jesteś robotem".

    Nie obiecywałem wygody, obiecywałem możliwość zachowania
    prywatności. I dotrzymałem. :-)

    Pozdrawiam

  • 55. Data: 2014-11-02 13:02:29
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 02/11/14 09:14, Marek wrote:
    > Skala używania tora jest coraz większa

    A jaka?

    --
    Alf/red/

  • 56. Data: 2014-11-02 18:02:49
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 02 Nov 2014 09:14:57 +0100, Marek <f...@f...com> wrote:

> [...]
    >lub sam jest przestępcą.
    >Rozsiewasz (świadomie lub nie) paranoję antytorową.

    Rob sobie co chcesz. Mnie to wisi obojetnie

    A.L.

  • 57. Data: 2014-11-04 00:00:52
    Temat: Re: Apple i prywatność
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Mozna i pewnie robia, ale to niedokladne.
    >
    > P.S. Przetestowane na laptopie - po wylaczeniu wifi i zmianie IP
    > neostrady firefox pokazuje bledna pozycje. A IE prawidlowa.
    > I tak sie zastanawiam skad on wie ...

    Najprędzej z d..y :-)

    Pozycję można zapamiętać ciasteczkiem. Poza tym pod nowym adresem IP może
    nie być pozycji.

  • 58. Data: 2014-11-04 00:10:45
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "A.L." <a...@a...com>

    > TOR?... Chcesz zeby przy nastepnym locie za granice nie wpuscili cie
    > do samolotu bo jestes podejzrany o dzialamnosc terroeystyczna?
    >
    > Albo zeby wezwano cie w sparwie podejrzenia o pranie pieneidzy?..

    I spanie we własnym łóżku

  • 59. Data: 2014-11-04 00:15:00
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Poldek" <p...@i...eu>

    > Robi różnicę, bo wiadomo, że google daje swoje usługi urzyszkodnikowi w
    > zamian za jego prywatność - wyszukiwarka, gmail itp. podstawowe usługi
    > googla są bezpłatne. Natomiast Apple, Microsoft mają zapłacone przez
    > użytkownika za swój system operacyjny, więc powinien być "czysty".

    Taa, kijem Wisły nie zawrócisz. Jeśli coś jest tyle warte, że można za to
    brać kasę to się zwykle bierze a nie przy ognisku siada i kiełbaski pieprzy

  • 60. Data: 2014-11-04 11:10:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" napisał w wiadomości
    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Najprędzej z d..y :-)
    >Pozycję można zapamiętać ciasteczkiem.

    Mozna, i kto wie czy tak nie zapamietuja.
    Ale to laptop. Skad wiadomo ze przy okazji zmiany IP nie zmienilem i
    lokalizacji ?

    Predzej zapamietuja komputery w lokalnej sieci i juz dawno ja
    namierzyli.

    >Poza tym pod nowym adresem IP może nie być pozycji.

    To neostrada. Kazdy IP byl nawierzany wielokrotnie ... i mial rozne
    pozycje.

    J.