  • 41. Data: 2014-10-28 23:08:03
    Temat: Re: Apple i prywatność
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:m2nkal$piv$1@dont-email.me...

    > wiem, że dla Ciebie to niewyobrażalne.

    Raczej Ty śnisz że coś wyłaczyłeś...
    Powiedz mi jak wyłączysz triangulację z BTSów.

    > no, popatrz a ja nie wiedziałem, ze w Londynie
    > same polskie samochody jeżdżą

    Nie wiem co Ty wąchasz ale to musi być mocne...

  • 42. Data: 2014-10-28 23:10:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Zalezy. Jak wylaczysz GPS (bierze duzo pradu, wiec nie wlacza sie sam bez
    > istotnej potrzeby, a i pod dachem nie dziala), i wylaczysz wifi i
    > wylaczysz GSM, to pozostaje ustalenie po nr IP.
    > A jak jestes w neostradzie i IP sie zmienia, to te 100km potrafi byc.

    A skądże znowu...
    Gdzie kto ma nitkę końcową o długości 100km?
    Nawet neostradę są w stanie zlokalizować dokładniej.
    A zwykle wifi nie masz wyłączonego, więc wiedzą
    z dokładnością do tego że siedzisz na werandzie
    i łapiesz wifi sąsiada a nie w ogrodzie gdzie
    jest stacja sąsiadki...

    > W telefonie trudno wylaczyc wifi,
    > ale mozna zmieniac sieci i routery :-)

    W którym telefonie trudno wyłączyć wifi? :-)

    > http://ie.microsoft.com/testdrive/mobile/
    > i tam geolocation.

    No i?

  • 43. Data: 2014-10-28 23:27:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > A skądże znowu...
    > Gdzie kto ma nitkę końcową o długości 100km?

    na geolokacji IP też się znasz jak na telefonach

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 44. Data: 2014-10-29 03:44:06
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-10-28 23:05, Użytkownik Pszemol napisał:

    > Jaki jest sens zastępowania googla czymś, co tak samo jak
    > google zbiera dane? Zrozumiałem, że masz dostęp do alternatywy
    > która wyszukuje tak dobrze jak google a nie zbiera danych.

    Nie interesowało mnie jakie dane zbiera google a jakie zbiera
    konkurencja. Interesowała mnie jakość wyszukiwania i w tym
    temacie zabrałem głos.
    A jak komuś zbieranie danych nie odpowiada to są metody
    zafałszowania takich zbieranych danych.

    Pozdrawiam

  • 45. Data: 2014-10-29 05:27:01
    Temat: Re: Apple i prywatno??
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 29 Oct 2014 03:44:06 +0100, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:

> [...]
    >temacie zabrałem głos.
    >A jak komuś zbieranie danych nie odpowiada to są metody

    Jakie metody?...

    A.L.

  • 46. Data: 2014-10-29 07:20:36
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    ...>
> [...]
    > A zwykle wifi nie masz wyłączonego, więc wiedzą
    > z dokładnością do tego że siedzisz na werandzie
    > i łapiesz wifi sąsiada a nie w ogrodzie gdzie

    :)

    --
    marfi

  • 47. Data: 2014-10-29 10:36:14
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-10-29 05:27, Użytkownik A.L. napisał:

    > Jakie metody?...

    Serwery proxy i TOR.

    Pozdrawiam

  • 48. Data: 2014-10-30 21:48:51
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Pszemol wrote:

    > Czy z punktu widzenia użytkownika robi to jakąkolwiek różnicę
    > czy dane o nim i jego wyszukiwaniach zbiera Google, Microsoft
    > Yahoo czy Apple?

    Robi różnicę, bo wiadomo, że google daje swoje usługi urzyszkodnikowi w
    zamian za jego prywatność - wyszukiwarka, gmail itp. podstawowe usługi
    googla są bezpłatne. Natomiast Apple, Microsoft mają zapłacone przez
    użytkownika za swój system operacyjny, więc powinien być "czysty".

  • 49. Data: 2014-11-01 09:03:17
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 29 Oct 2014 10:36:14 +0100, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:
    > Serwery proxy i TOR.

    Taa, poużywaj googla przez tora, ciekawe jak szybko znudzi Co się
    wpisywanie captchy przy każdym kliknięciu by udowadniać, że łącząc
    się z "podejrzanej sieci nie jesteś robotem".

    --
    Marek

  • 50. Data: 2014-11-01 17:40:57
    Od: A.L. <a...@a...com>

    wrote:

    >Serwery proxy i TOR.
    >

    >Pozdrawiam

    TOR?... Chcesz zeby przy nastepnym locie za granice nie wpuscili cie
    do samolotu bo jestes podejzrany o dzialamnosc terroeystyczna?

    Albo zeby wezwano cie w sparwie podejrzenia o pranie pieneidzy?..

    A.L.