  • 1. Data: 2015-06-07 17:39:01
    Temat: Aprilla SR 50
    Od: qba12123 <wolak.jakub1@_NOSPAM_gmail.com>

    Chciałbym kupić ten gaźnik bo orginalny mi szwankuje
    http://allegro.pl/gaznik-minarelli-50-2t-hurricane-f
    ocus-matrix-i5162114113.html

    Tylko mam jeden problem bo niewiem gdzie go trzeba podpiąć ...Mam skuter
    aprilla sr 50 z silnikiem minarelli.Prosze o sprawdzone odpowiedzi.

  • 2. Data: 2015-06-07 17:58:47
    Temat: Re: Aprilla SR 50
    Od: MrG <g...@g...com>

    On Sun, 7 Jun 2015 15:39:01 +0000 (UTC), qba12123
    <wolak.jakub1@_NOSPAM_gmail.com> wrote:
    > aprilla sr 50 z silnikiem minarelli.Prosze o sprawdzone odpowiedzi.

    Sprawdzone odpowiedzi.

    Wygralem coś?

    --
    NC700XD

  • 3. Data: 2015-06-07 18:32:17
    Od: qba12123 <wolak.jakub1@_NOSPAM_gmail.com>

    MrG napisal

    > Sprawdzone odpowiedzi.

    > Wygralem coś?

    pytam poważnych ludzi co znaja sie na motoryzacji a nie dzieci

  • 4. Data: 2015-06-07 19:29:55
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 07.06.2015 o 18:32, qba12123 pisze:
    > MrG napisal

    > pytam poważnych ludzi co znaja sie na motoryzacji a nie dzieci

    dziecko nie chce rozmawiać z dziećmi?
    Po co Ci gaźnik jak nie rozwiązałeś jeszcze problemu z "alarmem"?
    Generalnie ta Twoja aprilia wygląda na jeden wielki problem.
    --
    Arni

  • 5. Data: 2015-06-07 19:43:12
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2015-06-07 o 17:39, qba12123 pisze:
> [...]
    >

    > Tylko mam jeden problem bo niewiem gdzie go trzeba podpiąć ...Mam skuter
    > aprilla sr 50 z silnikiem minarelli.Prosze o sprawdzone odpowiedzi.

    Ale po co to ruszasz skoro nie ogarniasz podstawowych elementow motoroweru ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C

  • 6. Data: 2015-06-07 22:45:13
    Od: qba12123 <wolak.jakub1@_NOSPAM_gmail.com>

    Arni napisal

    > dziecko nie chce rozmawiać z dziećmi?
    > Po co Ci gaźnik jak nie rozwiązałeś jeszcze problemu z "alarmem"?
    > Generalnie ta Twoja aprilia wygląda na jeden wielki problem.
    Arni właśnie że z alarmem dałem sobie rade

  • 7. Data: 2015-06-07 22:47:34
    Od: qba12123 <wolak.jakub1@_NOSPAM_gmail.com>

    Kuczu napisal

    http://allegro.pl/gaznik-minarelli-50-2t-hurricane-f
    ocus-matrix-i5162114113.html

    > Ale po co to ruszasz skoro nie ogarniasz podstawowych elementow motoroweru ?

    Po prostu pytam gdzie podpiąć ten kabelek

  • 8. Data: 2015-06-11 16:53:20
    Od: MrG <g...@g...com>

    On Sun, 7 Jun 2015 16:32:17 +0000 (UTC), qba12123
    <wolak.jakub1@_NOSPAM_gmail.com> wrote:
    > pytam poważnych ludzi co znaja sie na motoryzacji a nie dzieci

    Zadaj pytanie po polsku a nie po pokemońsku.

    --
    NC700XD