  • 1. Data: 2015-06-08 11:51:53
    Temat: Wybranie Moto
    Od: adineki <adrian.kaczmarz@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam serdecznie :) W dniu dzisiejszym po godzinie 16 wyjeżdżam na
    oględziny dwóch motocykli.

    Pierwszy z nich to GB Street 125
    http://olx.pl/oferta/gb-street-125-50-cena-do-uzgodn
    ienia-CID5-IDa9MCx.html#1fea1915e8

    Drugi To Barton 125

    http://olx.pl/oferta/barton-stan-bdb-125-zarejstrowa
    ny-na-50-CID5-IDafHuf.html#bcb610b278

    Wiem że oba to Chińczyki więc jestem świadomy różnych ,, niespodzianek " ,
    lecz niestety mój budżet to tylko 2000 zł, który niestety nie wzrośnie :d
    Więc proszę bardzo o opinię, pomoc :)

  • 2. Data: 2015-06-08 21:00:38
    Temat: Re: Wybranie Moto
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-06-08 o 11:51, adineki pisze:
    > Witam serdecznie :) W dniu dzisiejszym po godzinie 16 wyjeżdżam na
    > oględziny dwóch motocykli.
    Nie daj się wrobić w "125/ zarejestrowany na 50".
    W razie wypadku będzie z tego wielki smród. Kilka lat temu młody chłopak
    z mojej miejscowości potrącił pijanego faceta i motocykl poszedł do
    badania, mimo, że kierujący był trzeźwy, a tamten ewidentnie wlazł mu na
    jezdnię. Oczywiście znaleźli przeróbkę (w tym przypadku 80/50). Nie
    wiem, jak się sprawa skończyła, ale trwała co najmniej 2 lata.
    Jacek