  • 1. Data: 2021-11-10 09:57:51
    Temat: Archiwalne numery PC Shareware
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    Niezupełnie o programowaniu, niemniej sądzę, że może zainteresować
    czytelników grupy. Wczoraj odkryłem złoże bardzo fajnej lektury:
    https://archive.org/search.php?query=creator%3A%22Si
    lver+Shark%22

    Archiwalne numery magazynu PC Shareware, poczynając od numeru
    pierwszego (1994), wraz z zawartością dołączonych dyskietek. Czytywałem
    PC Shareware w latach '90. Pamiętam, jak z religijną czcią
    uruchamiałem program instalacyjny z każdej ich dyskietki, a później
    płyty CD. Teraz odkrywam na nowo. :)

    Mateusz