  • 1. Data: 2019-01-27 12:39:34
    Temat: Asystent - ustaw alarm za 2 minuty
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Przyjmuje taką komendę jak w tytule. Ale niestety u większości nie wykonuje.

    Można przetestować czy jesteś w gronie "szczęśliwców" :)

  • 2. Data: 2019-01-27 13:05:18
    Temat: Re: Asystent - ustaw alarm za 2 minuty
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-27 o 12:39, r...@k...pl pisze:
    > Przyjmuje taką komendę jak w tytule. Ale niestety u większości nie wykonuje.
    >
    > Można przetestować czy jesteś w gronie "szczęśliwców" :)

    "Już się robi, Twój alarm jest ustawiony na 14:06" SOA#1
    Działa na 5 smartach jakie mam pod ręką.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 3. Data: 2019-01-27 13:18:35
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 27.01.2019 o 12:39, r...@k...pl pisze:
    > Przyjmuje taką komendę jak w tytule. Ale niestety u większości nie wykonuje.
    >
    > Można przetestować czy jesteś w gronie "szczęśliwców" :)

    nie. taka funkcjonalność jest od dłuższego czasu. tak samo: nowe
    wydarzenie, 4 lutego, godzina 17sta, fryzjer. Co wnosi asytent? Potrafi
    zaśpiewać piosenkę i opowiedzieć dowcip. teoretycznie powinien prowadzić
    dialog, typu: chcę wysłac smsa, a do kogo? Ale w takich frazach, ten
    stary sposób dyktowania poleceń, w których wiadomo co w jakiej
    kolejności - też się dobrze sprawdza. po kilku dniach, wyłączyłem
    asystenta. miałem wrażenie że troszkę sączy baterie, czekając na "OkGoogle"
    ToMasz

  • 4. Data: 2019-01-27 13:40:02
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 27.01.2019 o 12:39, r...@k...pl pisze:
    > Przyjmuje taką komendę jak w tytule. Ale niestety u większości nie wykonuje.
    >
    > Można przetestować czy jesteś w gronie "szczęśliwców" :)

    Działa bez problemu, niezależnie, który z dwóch zainstalowanych timerów
    wybiorę.

    Z ciekawostek związanych z innego typu poleceniem: każcie asystentowi
    włączyć lokalizacje.

    Jak ktoś ciekawy różnych komend:
    https://www.youtube.com/watch?v=rEWpDVTySRA
    https://www.youtube.com/watch?v=N2LO1u2lTpg
    https://www.youtube.com/watch?v=-YFNqHLbtUE&t=601s

    --
    Czarek

  • 5. Data: 2019-01-27 22:29:52
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-01-27 o 12:39, r...@k...pl pisze:
    > Przyjmuje taką komendę jak w tytule. Ale niestety u większości nie wykonuje.
    >
    > Można przetestować czy jesteś w gronie "szczęśliwców" :)

    Działa bez problemu. Używam tego przynajmniej ze 2 lata. Nexus 6p.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek