    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Asystent - ustaw alarm za 2 minuty
    Date: Sun, 27 Jan 2019 13:18:35 +0100

    W dniu 27.01.2019 o 12:39, r...@k...pl pisze:
    > Przyjmuje taką komendę jak w tytule. Ale niestety u większości nie wykonuje.
    >
    > Można przetestować czy jesteś w gronie "szczęśliwców" :)

    nie. taka funkcjonalność jest od dłuższego czasu. tak samo: nowe
    wydarzenie, 4 lutego, godzina 17sta, fryzjer. Co wnosi asytent? Potrafi
    zaśpiewać piosenkę i opowiedzieć dowcip. teoretycznie powinien prowadzić
    dialog, typu: chcę wysłac smsa, a do kogo? Ale w takich frazach, ten
    stary sposób dyktowania poleceń, w których wiadomo co w jakiej
    kolejności - też się dobrze sprawdza. po kilku dniach, wyłączyłem
    asystenta. miałem wrażenie że troszkę sączy baterie, czekając na "OkGoogle"
    ToMasz