  • 1. Data: 2010-02-03 00:52:15
    Temat: Athlon II X4 na Socket AM2
    Od: "Kristoffer" <f...@a...com>

    Witam.

    Czy ktos probowal uruchomic Athlona II X4 na plycie z Socket AM2 bez uaktualniania
    biosu ? Mam plyte, ktora ma oznaczenie MS-7297 (komputer hp dx2250) i niestety nie
    moge znalezc uaktualnienia biosu nowszego niz 2008 rok... Czy jest szansa, ze
    procesor uruchomi sie na tej plycie ? Z wielu doswiadczen moge stwierdzic, ze
    unsupported != not working ;), a na razie nie chce kupowac nowej plyty glownej
    Drugie pytanie : czy ktos probowal uaktualnic CPU MICROCODE na wlasna reke w biosie ?

  • 2. Data: 2010-02-03 11:07:03
    Temat: Re: Athlon II X4 na Socket AM2
    Od: MAR <m...@s...org>

    W dniu 2010.02.03 1:52, Kristoffer pisze:
    > Czy ktos probowal uruchomic Athlona II X4 na plycie z Socket AM2 bez uaktualniania
    biosu ?

    Były takie przypadki, że działało. Ale to na innych płytach.

    >Czy jest szansa, ze procesor uruchomi sie na tej plycie ?

    Pozostaje Ci sprawdzić.

    --
    Mar

  • 3. Data: 2010-02-03 16:41:36
    Od: "maX" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Kristoffer" <f...@a...com> napisał w wiadomości
    > Czy jest szansa, ze procesor uruchomi sie na tej plycie ?

    One rzadko kiedy działają nawet z procesorami AM2+, a co dopiero z AM3.

    > a na razie nie chce kupowac nowej plyty glownej

    Skoro kupujesz nietani procesor 4-rdzeniowy, to wymiana płyty głównej na
    AM2+ to mniej niż 100zł. A jeśli nie chcesz reinstalować Windows to i tak
    musiałbyś tego dokonać przechodząc z 2 rdzeni na 4.

  • 4. Data: 2010-02-03 18:17:21
    Od: "Kristoffer" <f...@a...com>

    > One rzadko kiedy działają nawet z procesorami AM2+, a co dopiero z AM3.

    dzieki za info.

    > Skoro kupujesz nietani procesor 4-rdzeniowy, to wymiana płyty głównej na
    > AM2+ to mniej niż 100zł. A jeśli nie chcesz reinstalować Windows to i tak
    > musiałbyś tego dokonać przechodząc z 2 rdzeni na 4.

    Licze sie z wymiana plyty, ale najpierw chcialem zasiegnac opinii - a nuz zadziala i
    uda mi sie troche odwlec wymiane.
    Dlaczego musialbym reinstalowac winde ? Cwiczylem kiedys podmiane HALa i udalo mi sie
    bez reinstalacji "pokazac" windowsom 8 rdzeni (wczesniej widzialy tylko 1 - fakt, ze
    byla to zabawa w wirtualnym swiecie...).

    dzieki za odpowiedz i pozdrawiam.

  • 5. Data: 2010-02-05 01:45:51
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 3.2.2010, Kristoffer napisał(a):

    > Mam plyte, ktora ma oznaczenie MS-7297 (komputer hp dx2250) i niestety nie moge
    znalezc uaktualnienia biosu nowszego niz 2008 rok...

    Na stronie HP nic nie ma?

    > Czy jest szansa, ze procesor uruchomi sie na tej plycie ? Z wielu doswiadczen moge
    stwierdzic, ze unsupported != not working ;), a na razie nie chce kupowac nowej plyty
    glownej

    Fakt, różnie z tym bywa.

    > Drugie pytanie : czy ktos probowal uaktualnic CPU MICROCODE na wlasna reke w biosie
    ?

    Tak. Ale to było b.dawno - za czasów SSocket7 później jeszcze SocketA.
    Ponadto ograniczeń hardware nie przeskoczysz. ;D
    Bardzo pomocne było http://rom.by/ .
    --
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://giveawayoftheday.com/