  • 1. Data: 2010-02-02 02:27:40
    Temat: nVIDIA GT220 w wykonaniu ASUSa za 120zł
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Jakie są opinie o karcie ENGT220/DI/1GD2(LP)?

    Cieszy mnie gniazdko HDMI 1.3a umożliwiające mi wyjście na duży
    ekran LCD z dźwiękiem. Obsługa DX10, PhysX, drivery do Windows 7.
    Wady: DDR2 a nie DDR3.

    Czy opłaca się tę kartę kupić za 120zł brutto?

    http://asus.com.pl/product.aspx?P_ID=o7FrMH9W00nDL1M

    Komputer jaki będzie ją napędzał to składak z Core 2 Duo E4500
    i 2GB DDR2 RAM na płycie ECS 945GZT-M, v1.0, Windows 7 32-bit.

  • 2. Data: 2010-02-02 10:55:01
    Temat: Re: nVIDIA GT220 w wykonaniu ASUSa za 120zł
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    Pszemol pisze:
> [...]
    >
    > Komputer jaki będzie ją napędzał to składak z Core 2 Duo E4500
    > i 2GB DDR2 RAM na płycie ECS 945GZT-M, v1.0, Windows 7 32-bit.

    No a do czego ma ten komputer sluzyc?

  • 3. Data: 2010-02-02 14:38:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> wrote in message

    > No a do czego ma ten komputer sluzyc?

    Powiedziałbym komputer domowy do ogólnego przeznaczenia... :-)

    Docelowo chcę go użyć do sterowania dużego ekranu LCD przez HDMI.
    Na razie LCD nie mam :-)

    Na razie bardzo mało gier - prawie wcale, ale kto wie czy kiedyś się nie
    skuszę na jakąś gierkę w DX10 Choćby po to aby pograć z siostrzeńcem ;-)

    Wydaje mi sie ze ta cena to okazja, bo widzialem te karty za 65 euro.

  • 4. Data: 2010-02-02 16:41:50
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    Pszemol pisze:

    > Na razie bardzo mało gier - prawie wcale, ale kto wie czy kiedyś się nie
    > skuszę na jakąś gierkę w DX10 Choćby po to aby pograć z siostrzeńcem ;-)
    > Wydaje mi sie ze ta cena to okazja, bo widzialem te karty za 65 euro.

    O dx10 na tej karcie to mozesz zapomniec, w dx9 tez padlina.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 5. Data: 2010-02-02 19:12:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Maciej Browarczyk" <m...@N...org> wrote in message

    > O dx10 na tej karcie to mozesz zapomniec, w dx9 tez padlina.

    W sensie ilości klatek na sekundę czy tak w ogóle? :-)

  • 6. Data: 2010-02-02 20:14:38
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    Pszemol pisze:

    > W sensie ilości klatek na sekundę czy tak w ogóle? :-)

    Jedno tozsame z drugim, w dx10 pewnie bedziesz mial przy rozdzialce
    1280x1024 z 4-5kl/s a w dx9 z 15kl/s zaleznie od gry, to tak
    uogolniajac, straszny slabiak z tej karty, to chyba najgorszy z
    mozliwych low-endow, szczegolnie z DDR2.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 7. Data: 2010-02-02 20:31:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > 1280x1024 z 4-5kl/s a w dx9 z 15kl/s zaleznie od gry, to tak uogolniajac,
    > straszny slabiak z tej karty, to chyba najgorszy z mozliwych low-endow,

    To co byś polecił z tych tańszych a nieco lepszych?

  • 8. Data: 2010-02-02 21:12:11
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    Pszemol pisze:

    > To co byś polecił z tych tańszych a nieco lepszych?

    Jak znajdzies gdzies w sklepie to 8800GT 512Mb, jak nie ma w sklepach to
    uzywke proponuje. Pograsz sensownie w dx9 a moze w niektore nawet dx10,
    a przy tym cena nie zabije.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 9. Data: 2010-02-05 13:06:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Jak znajdzies gdzies w sklepie to 8800GT 512Mb, jak nie ma w sklepach to
    > uzywke proponuje. Pograsz sensownie w dx9 a moze w niektore nawet dx10, a
    > przy tym cena nie zabije.

    Znalazłem w sklepie kartę Radeon 4350: ASUS EAH4350 SILENT/DI/512MD2(LP)
    Mniej pamięci: 512MB 64-bit DDR2, ale też ma gniazdko HDMI.

    Jak się ta karta porównuje do GT220 lub 8800GT?